Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753487 Vanaf Wanneer

• Auteur

Hoi meiden,

Even een vraagje… Nou heb ik sinds gisteren af en toe wat bloed bij mijn afscheiding. Ik voel me niet zoals ik me voel als ik ongesteld word ofzo… Zou dit een eventuele innestelingsbloeding kunnen zijn?
    En zo ja, vanaf wanneer het beste testen dan? Als mijn berekening klopt zou ik maandag mijn NOD hebben. Wachten tot dan of zou ik al kunnen testen?

Groetjes

annemarie35
    Bijdrager
    #4514998 Quote

Hey shivvan,

Dat zou goed kunnen wat je zegt! Ik zou hoe moeilijk het ook is tot maandag wachten..
    Je zou namelijk ook zaterdag kunnen testen maar stel dat je positief test en je wordt alsnog ongesteld baal je als een stekker…

Vind het moeilijk advies hierover te geven ik heb nooit geen bloed verloren van te voren of tijdens de zwangerschap, mijn zusje daarentegen wel maar dan bruin slijm…bij allebei de zwangerschappen had ze dat.

Succes en laten we hopen dat het raak is!!

supertje
    Bijdrager
    #4515006 Quote

Je kunt 6 dagen voor NOD nog niet testen. En wat annemarie beschrijft met positief testen en alsnog ongesteld worden, heb ik afgelopen jaar al vaker gehad. Dus ik zou maandag afwachten als ik jou was. Een innestelingsbloeding is meer uitzondering dan regel hoor.

koekie85
    Bijdrager
    #4515024 Quote

Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad bij beide keren daar heb ik geen ervaring mee een vriendin van mij heeft het bij de 1e wel gehad maar die dacht dat ze ongesteld was geworden later bleek ze zwanger te zijn. Ik zou idd ook echt wachten tot maandag met testen misschiennog wel 2 dagen extra dan weet je het ook zeker , ik heb deze keer te vroeg getest en kreeg een dun streepje mij maakte dat juist alleen maar onzekerder en zat nog op mijn ongesteldheid te wachten.

supertje
    Bijdrager
    #4515026 Quote

Gefeliciteerd koekie! Dat is vlot na je miskraam.

koekie85
    Bijdrager
    #4515038 Quote

Dankjewel supertje , stond er ook van te kijken had het niet verwacht maar zijn erg blij natuurlijk.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4515050 Quote

Helaas pindakaas, gisteren toch de menstruatie doorgezet… Nouja volgende keer weer nieuwe kans he 😉 Toch bedankt dames!

supertje
    Bijdrager
    #4515053 Quote

Toch een aankondiging van menstruatie. Ik heb dat ook altijd van tevoren. Jammer meid.

#4515062 Quote

Ik heb dat echt nog nooit gehad 😉 Wel jammer, maar ik heb nog zat tijd (was pas ronde 2 alles bij elkaar). Dus idd nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Juist omdat ik dit anders nooit heb, vroeg ik me wat af wat het kan zijn. Het is nu dan ook nog zo dat de hele menstruatie anders verloopt dan ik gewend ben. Minder heftig, lijkt minder lang te duren, en ook minder last van o.a. migraine en buikpijn. Ook was het wat eerder dan ik gedacht had. Heb nu een cyclus van 33 dagen gehad, de vorige was 47 en daarvoor was 55. Gaat dus gewoon goed met mijn lijf, het komt gewoon lekker in t ritme zal k maar zeggen he 😉

Toch bedankt voor het meedenken!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen