Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753496 Kan Iemand Me Helpen

• Auteur

Hallo iedereen, ik zit toch met een paar dingetjes kan iemand me hierbij helpen?

Het gaat als eerste over me cyclus en wanneer me eisprong dan was

7december ben ik ongestelt geworden en 11 december was ik klaar met ongesteltheid
    7januari was ik ongestelt geworden en 13 januari was ik gestopt dus dat is dan een cyclus van 31dagen toch? Wanneer had mijn eisprong moeten zijn dan? Ik en me vriend willen heel graag een kindje!!
    En gister bij het afvegen had ik heeeeel licht bloed en daarna ook niet meer had vanochtend wel een test gedaan omdat ik wel symptonen heb van dat ik zwanger ben maar dat was dus negatief!

supertje
    Bijdrager
    #4515110 Quote

Bij een cyclus van 31 dagen is je eisprong op dag 17. Dus zou je nu 7 februari ongesteld moeten worden. Dus is de negatieve test wel logisch. Symptomen van zwangerschap en ongesteld moeten worden lijken veel op elkaar dus staar je daar niet blind op. Ik weet niet of je allang gestopt bent met anticonceptie, maar hou er rekening mee dat het even kan duren voordat je cyclus normaal en regelmatig wordt. En zwanger worden kan wel even duren. Het is voor wenige weggelegd om gelijk zwanger te zijn.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen