Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1753502 Kinderwens Dmv Traject Clomid En Provera Gehad Wat Nu

• Auteur
  • niekje
    Bijdrager

hoi dames, ruim 2 jaar geleden ben ik gestopt met de anti – conceptie. Mijn menstruatie bleef uit , in het zkh kwamen we er achter dat ik geen eisprong heb. Ik heb clomid en provera gebruikt zonder resultaat. Ik heb me overigens erg slecht ( depri ) gevoelt, uiteindelijk ben ik bij mijn toenmalige vriend weg gegaan. Met mijn nieuwe partner wil ik graag mijn kinderwens in vervulling laten gaan. Volgende week heb ik een afspraak in het zkh , ik ben benieuwd wat min vervolg stappen zullen worden .! Toch ben ik ook wel weer bang om te gaan starten ivm mijn gevoelens ( depri gevoel ) .! Zijn er lot genoten ??

supertje
    Bijdrager
    #4515235 Quote

Hoi, we zitten met een groepje bij elkaar onder 1 topic. Maar hoe vaak en welke dosis clomid heb je nu gehad dan? Want ik neem aan dat je nu niet ondoorbroken behandelingen hebt gehad. Provera is alleen om een menstruatie op te wekken.

niekje
    Bijdrager
    #4515237 Quote

Ik weet niet hoe vaak ik het gehad heb , ik weet wel dat ik de hoogste dosis heb gehad en dat ik daardoor geen menstruatie gekreeg en geen eisprong. Ik heb toen mijn relatie verbroken en daarom ook moeten stoppen met alle behandelingen. Met mijn huidige partner ga ik het nu weer oppakken , alleen weet ik niet wat kan verwachten. En welke hormonen ik evt ga toedienen of wat de mogelijkheden zijn.

supertje
    Bijdrager
    #4515238 Quote

Gonal F en menopur kunnen een optie zijn. Die moet je spuiten. Ikzelf had erge bijwerkingen van de clomid en heb een tijdje tamoxifen geslikt. Daar kreeg ik wel follikelgroei op. Maar uiteindelijk zonder resultaat. Heb je al een HSG gehad? Ik heb zelf PCOS en bij mij hebben ze een LEO gedaan. Daarbij prikken ze alle lege blaasjes op de eierstokken weg. Dan krijg je wel een half jaar tot een jaar een redelijk normale cyclus. Waarschijnlijk zul je wel opnieuw bloedonderzoek en bij je vriend een zaadonderzoek krijgen.

niekje
    Bijdrager
    #4515240 Quote

Ja inderdaad , beide zullen we weer van af voor af aan moeten beginnen.. Ik heb me eigen toen der tijd zo ontzettend depri gevoeld met de clomid dat ik daarom nu weer schrik heb om te gaan starten met het gehele traject.. Maar om mijn kinderwens te vervullen zullen we verder moeten.
    Hoe is het nu met jou? Is jou wens al in vervulling gegaan , waar sta jij nu ? Gr

supertje
    Bijdrager
    #4515242 Quote

Ik ben nu ruim 2 jaar bezig voor een derde kindje. De oudste heeft 2 jaar geduurd en was met de 7e ronde clomid. De tweede volgde heel snel met 1 ronde clomid. Ik had vooral last van opvliegers, vreselijk humeur, erge hoofpijn en ziek voelen. Neerslachtig had ik niet echt last van. Er zijn gelukkig nog andere middelen, maar geef bij de gyn duidelijk aan dat je je zo depri voelde. Dat ze wel gelijk ergens anders mee beginnen. Druk maken heeft helaas weinig zin. Eenmaal weer in de achtbaan is het weer anders.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

niekje
    Bijdrager
    #4515245 Quote

Welke middelen gebruik jij nu? Is de oudste 2 jaar met clomid of eerst proberen om natuurlijk zwanger te raken ? Okee , de bijwerkingen die jij had , zijn ook niet prettig .. Wat fijn dat je al 2 kindjes hebt mogen krijgen. Wij moeten vanmiddag naar het zkh , naar de gyn

supertje
    Bijdrager
    #4515247 Quote

Door de LEO hoef ik even niks te gebruiken. In april ga ik terug naar de gyn om IUI op te starten. Bij de oudste 14 maanden in het ziekenhuis gelopen. Voor de kijkoperatie hadden we er ruim een jaar op zitten met hormonen. Zelfs met hormonen heb ik een lange cyclus. Ik wist al jong dat het bij mij niet vanzelf zou gaan.

supertje
    Bijdrager
    #4515269 Quote

Hoe is het vanmiddag gegaan?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen