hallo,
ik ben nu 12 weken zwanger van onze tweede kindje. Mijn eerste zwangerschap was behoorlijk zwaar. ik ben negen maanden ziek geweest, misselijkheid en gevoel van zware griep zijn.
Mijn zwangerschap van nu ervaar ook weer door het hebben van een overweldigende griep zijn gevoel. Ik ben al gestopt met werken en zit dus nu thuis. Alleen thuis, mijn dochter zit op school en ik heb geen vrienden om naar toe te gaan. En kan dus ook weinig dan even een boodschapje doen of zo.
Mijn familie reageert allemaal anders op mijn situatie. Mijn vader vindt het vooral vervelend voor mijn werkgever dat ik niet kom werken. En mijn moeder wil het liefst dat ik hele dagen bij haar kom zitten. Dat is werkelijk het laatste waar ik zin in heb omdat zij de wereld nogal negatief benadert en ik dan veel negativiteit over me heen krijg.
Mijn schoon familie kijkt niet naar me om. Ik krijg niet eens een zwangerschap kaartje van ze. En soms lijken ze in een gesprek vergeten te zijn dat ik zwanger ben.
Ik ben zit al met de gedachte om de zwangerschap te beëindigen. Het is behoorlijk eenzaam om op deze manier aan huis gekluisterd te zijn en geen mensen om je heen te hebben waar je op kan terug vallen.
Herkent iemand dit? Of heeft iemand een tip voor me zodat ik wat opgewekter kan zijn betreft mijn situatie op dit moment?