Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend begin november

• Auteur

Hoi dames

Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben
    Van mijn. Tweede kindje.
    Ik vond het bij mijn eerste kindje ook leuk om hier mee te lezen en ervaringen te delen.

Groetjes

#4515836 Quote

Hallo Lady-Lee,

Ik ben afgelopen zondag erachter gekomen dat ik zwanger ben.
    Dit is voor ons ook het 2e kindje. Hoe voel jij je? Ik heb op zere borsten gelukkig nergens last van. Ik voel me ook nog niet echt zwanger. Eind deze maand heb ik mijn eerste echo. Ik ben benieuwd.

Groetjes

gebruiker748538
    Bijdrager
    #4515863 Quote

Hoi dames, ook wij zijn er pas achter dat we ons 2e kindje verwachten. Deze keer geen ochtendmisselijkheid, maar wel slapeloze nachten Ik ben elke nacht vanaf 3 uur klaarwakker! Daarnaast al een opgezette buik, terwijl je het bij onze eerste pas met 20 weken echt zag! Ook wij hebben aan het einde van de maand de eerste echo. Erg spannend aangezien ik een paar maanden terug een miskraam had met 7 weken.

gebruiker616772
    Bijdrager
    #4515871 Quote

Hoi dames,

Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben van de eerste! Ontzettend spannend allemaal. Ik heb 3 april mijn eerste echo. Ik vind dit allemaal zo wennen want het heeft 1,5 jaar geduurd, vorige maand alles laten checken bij de gynaecoloog (alles was gelukkig goed!) en zwanger!
    Liefs

#4515925 Quote

Hier nu ook 6 weken zwanger.10 november uitgerekend…3e kind..eerste van nieuwe vriend

gebruiker616772
    Bijdrager
    #4515942 Quote

Waar hebben jullie allemaal last van?

– Mijn borsten doen zeer
    – Soms wat misselijk
    – En erg moe
    – Rommelende buik, lucht erin!

Verder niet zoveel..

#4515946 Quote

Hoi, ik ben afgelopen donderdag er achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn 1e kindje. Spannend hoor en heel onwerkelijk nog. Ook nergens last van gelukkig.
    Liefs

gebruiker748538
    Bijdrager
    #4515952 Quote

Behalve soms slapeloze nachten nergens last van. Je zou zeggen wees er blij me, maar bij mijn eerste was ik kotsmisselijk… En nu heb ik nergens last van, maakt me best onzeker eigenlijk. 24 maart is onze eerste afspraak bij de verloskundige Hopelijk verdwijnt de onzekerheid dan.

Willen jullie het geslacht weten?

Anoniem
    Lid
    #4515954 Quote

Hoi,

Wij weten sinds 10 dagen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik ben voor zover ik uit kan rekenen op 1 november uitgerekend. Net ingeschreven bij verloskundige. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
    Ik heb ook niet veel last m.u.v. zere borsten, af en toe een vlaag van misselijkheid en vermoeidheid.

@Wanda0018 nee wij willen het geslacht niet weten. Wij vinden het leuk als dit een verrassing blijft en we hebben ook geen voorkeur.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct