Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ontzettend lullig!

• Auteur
  • supertje
    Bijdrager
    #4515822 Quote

Ik denk dat dat komt omdat jij meer bij de mamaclubs zit

supertje
    Bijdrager
    #4515823 Quote

En een half bericht weg.
    Rest van bericht:

Maar het is wel vaak zo. Het zijn meestal mensen die gelijk de eerste ronde zwanger denken te zijn. Wat moet je dan zeggen? Ja jij bent zwanger hoor! Ondanks dat het onwaarschijnlijk is? Maar goed, ik zal niet meer reageren. Dan hoeft niemand zich er aan te ergeren ook.

MissM
    Bijdrager
    #4515824 Quote

Beetje zwart wit. Maar goed je vroeg om een mening en heb die in dit bericht gekregen van verschillende mensen. Kan je zelf verzinnen wat je er mee doet. Zolang je er zelf maar goed bij voelt en niet te veel aantrekt van uitgeschreven leden!
    Fijne avond!

supertje
    Bijdrager
    #4515825 Quote

Vroeg niet om een mening, ik uitte mijn frustratie. Ik hou het voortaan bij de topics voor mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Scheelt mij een hoop tijd en frustratie.

supertje
    Bijdrager
    #4516139 Quote

Nou tuinier jij kan er anders ook wat van. Gevalletje pot verwijt de ketel?????

tuinier
    Bijdrager
    #4516141 Quote

?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

sollune
    Bijdrager
    #4516142 Quote

Tuinier maakt geen topic aan over mensen die zich uitschrijven na eventueel “eerlijk” commentaar..
    Laatst schreef weer iemand zich uit zonder dat er ook maar 1 iemand gereageerd had maar goed..
    Kunnen we elkaar in de waarde laten hier??
    En anders een privé bericht sturen ipv de strijd aan te gaan hier in het openbaar en wijzen naar elkaar..
    Betekent meteen dat iedereen er weer op kan en mag reageren en dat wordt er niet gezelliger op..
    Jij zegt bv. dat je alleen even je frustratie wil uiten maar door een topic te openen roep je wel feedback op je af. En zie hier het verloop..

supertje
    Bijdrager
    #4516147 Quote

Een 18-jarig meisje dat onverwacht zwanger is aan te vallen terwijl ze haar leventje op de rit probeert te krijgen vind ik erg ver gaan. En goed idee sollune, laat je mij dan ook in mijn waarde?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct