Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vragenlijst Minder dan tien minuten + Kans op klein geldbedrag :)

• Auteur
  • gebruiker535766
    Bijdrager

Hoi Allemaal!

Ik ben een master studente Economic Psychology en momenteel bezig met mijn scriptie. Voor mijn scriptie heb ik in totaal minstens 107 respondenten nodig, en ik ben ontzettend blij met de 83 respondenten die ik al heb. Als ik er nog 24 bij krijg dan kan ik beginnen met het schrijven van de resultaten, wat echt heel fijn zou zijn. 
    Mijn doelgroep is de werkende mens, vandaar dat ik het op dit forum probeer! De mensen die ik ken zijn bijna allemaal student, dus dat gaat helaas niet werken. 
    De vragenlijst zal over een aantal economische beslissingen gaan, in combinatie met de Sociaal Economische Status van de respondenten. Het zal een kleine tien minuten duren en de gegevens zijn en blijven geheel anoniem!
    Tevens maken jullie een kans om een klein geldbedrag te winnen, als je je mailadres achter laat 🙂 80% van de respondenten heeft zijn emailadres niet achtergelaten, dus het is niet zo dat je maar 1% kans hebt om te winnen 🙂 Je antwoorden zullen niet gekoppeld worden aan het mailadres, dus het blijft anoniem. 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Suzanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct