Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Aangenamere ervaring bij het bloedprikken van kinderen tussen de 4 en 8 jaar

• Auteur

Beste ouder/verzorger,

Ik ben Chris en ik ben een vierdejaars Communication & Multimedia Design student. Ik volg een afstudeerstage bij Bubblefish Interactive. Ik ben op het moment onderzoek aan het doen naar hoe de angst voor bloedprikken verminderd kan worden bij kinderen tussen de 4 en 8 jaar oud.

Daarvoor ben ik op zoek naar ouders met kinderen tussen de 4 en 8 jaar oud. Mijn vraag aan u is, of u deze enquête in willen vullen om mij verder te helpen. Met uw antwoorden kan ik een oplossing gaan zoeken om de angst te verminderen voor de kinderen.

Ook hoop ik dat ik in een later stadium contact met u mag op zoeken. In de laatste vraag kunt u uw email adres opgeven als u mij verder zou willen helpen.

De enquête duurt niet heel lang en is te vinden op:

https://chris95.typeform.com/to/RZR22z

Alvast bedankt voor het invullen van de enquête. Als u feedback heeft voor mij dan hoor ik dat graag in de reacties.

Met vriendelijke groet,
    Chris

Als u meer wilt weten of vragen heeft, kunt u mij mailen op
    Chris@bubblefish.nl

#4516074 Quote

Mijn dochter was 7 toen ze voor het eerst moest bloedprikken. Nu is ze inmiddels 9. Ze leiden de kinderen heel goed af en doen het met een vlindernaaldje ipv de normale spuit. Ze was nl ook erg angstig ervoor. Nu maakt het haar niks meer uit. Je moet bij kinderen er niet te groot ding van maken.

Succes met je onderzoek.

supertje
    Bijdrager
    #4516075 Quote

Mijn kinderen zijn jonger, maar doen er nooit moeilijk over. Hoef ze niet vast te houden ofzo. Ze huilen ook niet. Ik zeg simpel wat er gaat gebeuren en ben zelf ontspannen. Dat scheelt een hele hoop.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct