Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Van joolz day naar duo wagen maar welke? bugaboo donkey duo?

• Auteur

Ik ben nadat mijn zoontje in augustus is geboren heel snel tegen alle verwachtingen in weer zwanger geraakt. 

Nu uitgerekend weer in augustus.
    Ik ben nu opzoek naar een duo wagen. Vind zelf de bugaboo donkey duo erg mooi maar vind hem vrij prijzig. Mijn joolz day is wel pas een half jaar oud dus daar haal ik wel een deel van het bedrag uit..
    Wat zouden jullie doen?
    Of hebben jullie goedkope alternatieven?
    Of er toevallig zelf 1 te koop?
    Op marktplaats schieten ze me elke keer aan mijn neus voorbij.

MissM
    Bijdrager
    #4516405 Quote

Joolz heeft ook mooie duo’s tegenwoordig. Zou gewoon de babydump even binnen lopen kan je uitproberen. Gefeliciteerd trouwens!

#4516534 Quote

Joolz Geo is een duo wagen, maar dan ligt het kleinste kindje zo ongelukkig onder de andere. De Donkey is betreft dat wel het allerbeste. Naast duur, kan je bij heel veel winkels niet langs de kassa. Als je in een dorp woont is het nog niet erg, maar in een stad is de Donkey echt verschrikkelijk. Donkeys zijn op marktplaats ook al gauw rond de 1000 euro. Vooral met een dubbele zitting.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct