Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

18460 Wanneer Ongesteld Na Stoppen Met Pil

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben net een maand gestopt met de pil en normaal dit is al de 31ste dag van m’n cyclus. Ben nog niet ongesteld, en normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen. Heb al een test gedaan, maar ben niet zwanger helaas. Had vorige week wel menstruatiepijn in m’n rug en ik heb het ook steeds warm en een weeig gevoel.
    Werden jullie na het stoppen met de pil ook gewoon “normaal”weer ongesteld als voorheen?
    Alvast bedankt!!

xx

#2837942 Quote

Hoi,
    Ik was na het stoppen met de pil gelijk weer op tijd onge  ± 27 a 28 dagen later
    Maar dit is bij iedereeen anders.
    Succes Groeten Barbara

#2837944 Quote

Hoi
    ik was na het stoppen na 32 dagen ongesteld en flink ook. Succes
    groetjes mayo

#2837951 Quote

En ik, schrik niet, 44 dagen later!!
    Zit nu op dag 49 en ga dadelijk testen.
    x

#2837957 Quote

Hoi,

Ik zit in eenzelfde soort schuitje als jij. In januari ben ik gestopt met de pil en ik zit nu op dag 35. Van de duiveltjes nog geen spoor te zien, maar volgens de test ook niet zwanger.

Klote gevoel is het, he?!

Groetjes, Tessje.

#2837964 Quote

hoihoi,
    bij mij duurde het 36 dagen voor ik weer ongi werd, ben nu een paar dagen over tijd ga pas dinsdag testen….
    groetjes sas

read more image Lees ook: Stoppen met anticonceptie om zwanger te worden
    #2837968 Quote

Hoi!

Bij mij duurde het 6 weken voordat ik weer ongesteld werd!! En ik heb gehoord dat het soms zelfs een paar maanden kan duren, dus ik zou me niet meteen druk gaan maken als ik jou was..Het is normaal, want je lichaam moet weer helemaal opnieuw een eigen ritme vinden..

Succes met zwanger worden!

Greetz Jenny

#2837985 Quote

hey,

ik was 2 dagen nadat ik gestopt was met de pil al ongi en daarna steeds om de 5 a 6 weken.
    bij mij was het gelukkig meteen weer een beetje regelmatig, maar heb toch liever dat het gewoon 28 dagen is in plats van 35, is best lang als je steeds moet wachten.

hoop voor je dat de cyclus weer snel normaal word is toch beter dan zo lang afwachten tot het eens komt.

groetjes desire

#2837991 Quote

hoi

ik ben in okt gestopt en ben naarna gelijk ongesteld geworden en in nov en dec ben ik niet ongesteld geweest alleen begin jan paar dagen bruine afscheiding en geen ongesteldheid en nu is het feb en ben nog steeds niet ongesteld en heb al 4 testen gedaan en allemaal negatief heb afentoe wel rommelig gevoel in me buik en last van me tepels en komt melk afentoe uit dus ja ken langs duren

groetje liesje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen