Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18562 Ik Ben Het Wachten Zat

• Auteur

Hallo,

Ik ben sinds vandaag nieuw hier en lees al heel veel  bekende problemen. Ik ben op 25 januari gestopt met de pil, omdat we zwanger willen proberen te worden. Ik zou 24 februari ongesteld moeten worden, maar er zit een kans in dat ik al zwanger ben.

Ik heb behoorlijk wat kwaaltjes (behoorlijk moe, misselijk, hoofdpijn, steken in mijn buik). Nu heb ik op dag 17  een bloeding gehad, wat volgens de arts een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Vandaag heb ik ineens een bruinige afscheiding.

Zijn er meer meiden die dit herkennen?? Ben hard aan het twijfelen of ik vanavond een test zal doen, want ik weet dat dat eigenlijk pas kan vanaf 24 februari. Wat vinden jullie?

groetjes Danique

#2838480 Quote

hoi,
    doe gewoon een test zou ik zeggen!misschien is ie positief.zoniet wil t nog niet zeggen dat je niet zwanger bent.bij mij is t 3 dagen na nod nog maar amper zichtbaar en bij niet-ochtendurine helemaal niks.het kan dus nog alle kanten op.maar ik moet wel zeggen:ik heb meerdere keren zwangerschapskwaaltjes gehad terwijl ik niet eens bezig was met zwanger worden.het waren gewoon hormoonschommelingen.en deze maand heb ik niks gemerkt alleen "ongi"pijn en overtijd dus en ws zwanger.je lichaam kan je flink in de maling nemen!
    succes,ik hoop dat je geluk hebt zoals ik

#2838564 Quote

Nu weet ik het helemaal niet meer. Ik heb gister wel een test gedaan en die was negatief. Had na het klussen ook ineens last van bloedverlies. Nu nog steeds een beetje maar niet zoals wanneer ik ongesteld ben.

Ik heb wel al de hele dag weer klachten. Ben weer duizelig en misselijk.

Toch nog maar een paar dagen afwachten denk ik.

Jij gefeliciteerd!!!! Leuk hoor!!

#2838625 Quote

Hee Danique,

Ik ben het wachten ook zat!! Kzit vreselijk in de spanning, volgende week krijg ik meer duidelijkheid, mijn nod is 28 februari..

en maar voor ons allemaal!!

Greetz Jen

#2838661 Quote

hoi hoi,

ALs ik het goed begrijp ben je pas in januari gestopt met de pil, dus de kans dat je nog moet ontpillen is vrij groot en ja in die periode houdt je lichaam je behoorlijk voor de gek. Dus ik zou er nog maar niet te veel op hopen.

Gewoon nog even afwachten en mocht je over eenpaar dagen nog niet ongi zijn kun je altijd nog een test doen.

Sorry ben wat negatief, maar dat zal wel mijn eigen frustratie zijn   nu we in ronde 6 zitten,

Carina

#2838662 Quote

hoi hoi,

ALs ik het goed begrijp ben je pas in januari gestopt met de pil, dus de kans dat je nog moet ontpillen is vrij groot en ja in die periode houdt je lichaam je behoorlijk voor de gek. Dus ik zou er nog maar niet te veel op hopen.

Gewoon nog even afwachten en mocht je over eenpaar dagen nog niet ongi zijn kun je altijd nog een test doen.

Sorry ben wat negatief, maar dat zal wel mijn eigen frustratie zijn   nu we in ronde 6 zitten,

Carina

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838663 Quote

hoi hoi,

Carina

#2838664 Quote

hoi hoi,

Carina

#2838718 Quote

Ja dat had ik dus ook. Om gek van te worden

Ik wil ook gelijk weer gaan proberen enzo, maar mijn vriend vindt het minder leuk als ons kindje in december komt ivm de feestdagen enzo

Ik heb zoiets van wat als dit nou net onze geluksmaand is!!! Maar ja daar komen we wel uit…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct