Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18563 Grappig Iedereen Onzeker Over Zichzelf En Stellig Over Anderen

• Auteur

Hallo meiden!
    Ik realiseerde me net het volgende. Hier op het forum is iedereen super onzeker over zichzelf (wel/niet testen, ben ik wel/niet ongi, ben ik nou echt misselijk, heb ik rare krampen, afscheiding, zou ik nu zwanger kunnen zijn, blablabla). En als het over anderen gaat, dus als iemand ergens een reactie op geeft, dan straalt daar de zekerheid vanaf: een streepje is een streepje, tuurlijk moet je voor jezelf kiezen en je omgeving lekker laten kletsen, die klachten kunnen best duiden op een zw.schap etc. etc.) Ikzelf ben net zo!!!! M.n. vandaag super onzeker om dat de test gisteren alleen maar een heel vaag vlekje gaf, maar ik zit ook weer links en rechts adviezen en meningen uit te delen.
    Hahahaha! Vind het wel grappig, moest het even kwijt.
    Zo zie je maar: hartstikke goed dat dit forum er is!!! Hier kun je lekker je hart luchten en andere meiden (en mannen???) helpen.
    Groetjes allemaal, Patricia

#2838781 Quote

Hihi, Patricia, je hebt helemaal gelijk…

Wat zouden we toch zonder dit forum moeten???

Nou, gewoon, lekker in alle rust thuis afwachten!!!

Door de berichten op dit forum krijgen we volgens mij enerzijds veel meer twijfel, maar anderszijds ook veel meer hoop.

Ik zit hier  momenteel  gewoon  een beetje de tijd  te doden (zie ook topic "Nod lijst 23 feb."). Vandaar dat ik ook nu pas dit berichtje lees, zit gewoon op bladzijde 4 te lezen om maar niks anders te hoeven doen (moet over drie kwartier weer aan het werk en zoek het niet om mezelf tot die tijd nuttig te maken ).
    Pfff.. wachten is niet leuk….

Nou, ga maar weer andere berichtjes uit de 'oude doos' halen, hihi.

Groetjes, Tammy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct