Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18565 Navullingen Voor De Digitale Test Van Clear Blue

• Auteur

Misschien wel interessant……
    Dit las ik op http://www.babybrabbel.nl

2 Clearview testen (€ 3,99)
    Van de zelfde fabrikant als de clearblue testen maar dan de medische variant. De test is een staafje. Dompel hem in de urine en plaats absorbsie deel terug in de dop. binnen enkele minuten verschijnt de uitslag op het testvenster. Dit venster is aan twee kanten zichtbaar, doordat het een dooschijnend venster is. Op deze wijze is de test uitermate geschikt om tegen het licht te houden bij twijfel over de uitslag. De test is gevoelig voor concentraties van hCG van 25 mLU/Ml in urine. Elke teststrook bevat een ingebouwde controle. De test heeft een betrouwbaarheid van >99%. Na gebruik is de testhouder geheel afsluitbaar. Klik op het plaatje om meer van de test te zien. Volgens onderzoek zou de test ook werken in de digitale clearblue test.

Dat zou wel een uitkomst zijn hè?

Liefs Benthe

#2838484 Quote

Hoi Benthe!

Nou, inderdaad! Ik heb nog één staafje over voor de digi Clear Blue. Normaliter zou je zo'n heel nieuw apparaatje moeten kopen à een hoop centjes (€ 20 ofzo?). Ik hoor graag van jou of iemand anders of het inderdaad werkt.

Groetjes
    Sylvia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct