Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18567 Nog 2 Hele Dagen Wachten

• Auteur

even een update van een stresskip

Nog steeds verhoogde temp, gevoelige borsten en erg moe.

maar nu ook gerommel in mij onderbuik.

ik weet het nu echt niet meeeeerrrrr.

nanda1977

helpppp ik wil echt o zo graag eens moeder worden.

ronde 19 , ik en 28

#2838486 Quote

Oehhh… spannend hoor! Wat kan wachten lang duren dan hè?
    Ik hoop voor je dat het raak is!

#2838488 Quote

Hai wachten duurt lang he?
    Ik duim voor je dat je zwanger bent.
    Succes.

Liefs wen
    6w6d 2ekindje

#2838494 Quote

Nou bij mij is het wachtend verruild voor balen hoor.
    Vanmiddag barste de boel in ene flink los,enorme buikpijn en flink veel bloed.
    Deze maand heeft mijn lichaam me dus voor het eerst enorm voor de gek gehouden want ik had zo sterk dat gevoel terwijl ik er juist wat minder bewust mee bezig ben geweest.Nou ja 1 voordeel wel.Ik heb nu voor het eerst een kortere normalere cyclus gehad van 38 dagen.Mijn vorige cuclussen waren allemaal rond 47 dagen de laatste zelfs 51,dus ik hoop dat dit de trent wordt en het nog korter gaat worden,maar ik baal wel enorm!!!!!!!!!!Hoop dat jij meer succes hebt.
    je gaat je stiekum toch afvragen waarom het maar niet wil lukken he,bank dat er van alles mis is en ik vind het zo naar om mensen om me heen te hebben die pats boem zwanger zijn(ben zelf nog maar half jaartje bezig hoor)maar toch.
    Nou ja moest even zeuren,good luck!
    Groetjes cat

#2838495 Quote

Hoi Cat,

Balen voor je zeg!! Heb je zo het idee dat het raak is en dan is t toch niet zo. Had ik in november ook, 5 dagen overtijd, misselijk, darmklachten, gevoelige borsten en het was gewoon niets. Lichaam kan je zo voor de gek houden. Nou ik leef iniedergeval met je mee en hoop dat je cyclus nu inderdaad korter wordt!

Liefs Sanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct