Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18568 Ik Zal Me Nog Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik was vandaag al druk aan het meeschrijven, maar aangezien ik toch weer een nieuwe/vreemde eend in de bijt ben, zal ik me eventjes voorstellen aan jullie.

Ik ben Sylvia alias cherry, 30 jaar en woonachtig in de provicie Flevoland. Ik heb al een zoontje van 20 maanden en sinds kort hebben we besloten om voor de 2e te gaan.
    Afgelopen donderdag is mijn spiraaltje verwijderd en gisteren ben ik voor de eerste keer weer ongi geworden.
    20 maart is dus mijn NOD voor de eerste ronde. Bij mijn zoontje hebben we er 7 maandjes over gedaan. Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren.

Iedereen die nu net weet dat zij zwanger is van harte!! En de rest heel veel succes in het zwanger worden en ik hoop dat we veel spanning, leed en natuurlijk ook gezelligheid en  succes  kunnen delen.

Tot slot hoop ik dat het voor mezelf en iedereen hier heel snel raak is!

Liefs
    Sylvia

#2838493 Quote

Hoi Sylvia,

Leuk dat je op het forum bent! En spannend dat jullie nu voor een tweede gaan!
    Zelf ben ik 29 jaar en in ronde 8 voor een eerste kindje, helaas na een miskraam vorig jaar juli. Mijn NOD is pas weer 24 maart, maar ik kijk ernaar uit..

Succes!!
    Liefs Sanne  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct