Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18569 Aan Patricia B

• Auteur

Hoi Patricia,

Leuk dat je op allebei mijn berichtjes hebt gereageerd. Tuurlijk duim ik vanavond voor je, laat je het ff weten zogauw je het weet. Misschien kunnen we wat vaker kletsen, leeftijd, woonplaats kindjes, enz…
    ik ben 26, heb een zoontje Lance, die is op 6 januari 2004 geboren. Ik woon in oudheusden, heb op het moment geen werk, mijn man is beroepsmilitair, dus is vaak weg. Nou, wil je meer weten hoor ik het wel maar ik ben natuurlijk eerst heel erg benieuwd naar de uitkomst van je test.

doei doei, Martine

#2838500 Quote

Hoi Martine!!
    Misschien heb je mijn andere onderwerp al gelezen….de test was hartstikke positief: ZWANGER!!!!
    Dit wordt ons 2e kindje en ik ben 2 dagen na zijn 3e verjaardag uitgerekend. Ik ben zelf 36 jaar; ik had niet verwacht op "mijn leeftijd" zo snel (ronde 2) al weer aan de beurt te zijn.
    Er gaat nu van alles door me heen. Bij de 1e ben ik van week 6 t/m week 13 thuis geweest ivm extreme misselijkheid. Ben natuurlijk bang dat dat weer gaat gebeuren. En hoe doe ik dat dan met die kleine die al rond huppelt hier? We zullen ook moeten verhuizen, want ons huisje is nu veel te klein. Moeten we nog huren of kunnen we kopen (man is zelfstandig ondernemer en ik werk 24 uur, dus is geen vetpot)? Hoe en wanneer vertellen we het iedereen blablabla……Poe, ben echt helemaal hyper momenteel.
    Nou, ik hoop voor je dat jij ook snel goed nieuws hebt. Leuk om af en toe eens te kletsen!!!
    Liefs, Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct