Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18570 Vraagje

• Auteur

Hey meiden,

Als je zwanger bent worden te borsten tocg groter,
    Maar worden de donkere randen rond je tepels ook groter? En worden die al groter voor dat je weet of je zwanger bent.

Mijne zijn groter dan normaal en ik heb morgen nod dus weet nog niet of ik zwanger ben.

Groetjes Desire

#2838505 Quote

……..

#2838517 Quote

Ik kan haast niet meer wachten met testen lees steeds dat er meer meiden zijn die zwanger zijn.

#2838519 Quote

Hoi desire,

Zowel je borsten als je tepels kunnen groter worden, al in de eerste weken van je zwangerschap dus ook voordat je het al weet. Wat ook vaker voorkomt is dat je meer van die "bobbeltjes" krijgt, die je rond je tepelhof hebt zitten. En ook kan het zijn dat je de aders beter door je tepels ziet lopen dan normaal.

Ik hoop voor jou dat dat een teken is, succes met testen morgen!!

Greetz Jenny

#2838520 Quote

PS ik kan ook niet wachten met testen, vind het ook frustrerend om zoveel zwangeren te zien op het forum. Maar ik moet nog wachten tot volgende week!!

#2838527 Quote
    quote: vlindertje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2006 21:38:09'));

Hoi desire,

Zowel je borsten als je tepels kunnen groter worden, al in de eerste weken van je zwangerschap dus ook voordat je het al weet. Wat ook vaker voorkomt is dat je meer van die "bobbeltjes" krijgt, die je rond je tepelhof hebt zitten. En ook kan het zijn dat je de aders beter door je tepels ziet lopen dan normaal.

Ik hoop voor jou dat dat een teken is, succes met testen morgen!!

Greetz Jenny

Oei oei, ik krijg steeds meer hoop: ik heb al sinds twee dagen na mijn vermoedelijke eisprong zeer pijnlijke borsten, die wat voller zijn (jippie! want na het stoppen met de pil ca. 2 jaar geleden zijn ze flink gekrompen), van de week zag ik twee flinke aders rond mijn tepelhoven en toenstraks zag ik dat die "bobbeltjes" groter waren dan normaal. Nu ik dit hier gelezen heb krijg ik steeds meer hoop!! Maar ik moet nog tot vrijdag   = nod wachten.  Ik ben  dat wachten ook behoorlijk beu, maar er zit nix anders op, toch? Ik denk er de héle dag aan, niet normaal…
    Wat doen wij onszelf aan… aaargghh!

Nou, we houden mekaar op de hoogte. Sterkte allemaal!

Groetjes van een ongeduldige Tammy (1e kindje, ronde 2)

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct