Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18576 Whaaa

• Auteur

Hi,

Het lijkt wel of iedereen maar zwanger aan het worden is. Ik gun het iedereen en ik ben ook blij voor jullie maar ik hoop ook gauw zwanger te worden.
    kBen vorig jaar augustus gestopt met de pil en nog steeds noppes nadda niks.
    Ik wordt soms zo zat van het wachten en hoe langer het duurt hoe meer ik er mee bezig ben.Whaaaaa!!!!!!!!!!!
    Sorry, maar ik moest het even kwijt…………

Liefs,
    Purk.

#2838522 Quote

Hee purk,

Ik kan het heel goed begrijpen dat je het zo snel mogelijk wil, wij allemaal wel.  en   maar voor iedereen dat we snel zwanger zijn!!

Greetz Jen

#2838531 Quote

hoi   hoi..

irri   he   iedereen   zwange   en   jij   de zoveelste   ronde..tja   tis   echt   geduld   hebben   terwijl   je   zoooo graag   wil!!

ik   duim   voor   je!
    wanneer   is   je   n od?
    de mijne   28 feb..hoop het   nie t natuurlijk!!

lief   maagd

#2838534 Quote

jeetje purk,sinds augustus al.moet erg frustrerend zijn.het schijnt een vruchtbare maand te zijn,dus wie weet meid!!succes

#2838590 Quote

Hoi Purk! Ook voorjou komt HET moment er aan hoor. En februari is echt een vruchtbare maand, dus wie weet volgt je gewoon. Ik ga duimen voor jullie allemaal!
    Liefs, Patricia

#2838597 Quote

hoi purk,
    ik voel me net als jij. ik ben begin sept gestopt met de pil en vind het inmiddels ook veel te lang duren. het is ook alsof ik steeds meer berichtjes lees hier dat er weer een zwanger is ( wat ik trouwens geweldig vind voor hun hoor!!) maar ik wil zelf ook zo graag.
    wanneer heb je je nod?? ik op 2mrt.

groetjes moon

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838840 Quote

hi, m'n nod is rond 6 maart. Kweet het niet precies omdat het elke maand weer een verrassing is wanneer ik ong word. Errug lastig….Maar bedankt voor alle lieve berichtjes….XXXXXX

#2838869 Quote

He meiden,

Weer te herkenbaar dit. Inmiddels ronde 6 en NOD op 12 maart. Net met mijn man woorden hierover gehad, hij vindt dat ik er teveel mee bezig ben, is ook wel zo maar hoe zet je dat gevoel uit.

En al die zwangeren hier. Ergens ben ik echt blij voor ze en dat meen ik ook echt, maar soms kan ik ook alleen maar denken: he waarom zij wel en ik niet.

Wat rot ook voor je dat er dan twee aan geven dat ze zwanger zijn en dat ze er eigenlijk niet blij mee zijn, dat moet helemaal frustrerend zijn.

NOu ja weer opladen en hopen dat het voor ons ook een vruchtbare maand wordt. Voor degenen die in feb nog NOD hebben, er is nog hoop. Voor de meiden die aan het klussen zijn, succes en voor degenen niet net weer op moeten voor de volgende ronde kop op, voor jullie gaat het ook vast snel lukken.

Carina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct