Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18577 Ook Dag 33 Is Om Wachten Duurt Lang Bleeeeh

• Auteur

hey meiden,

gisteren getest en niet zwanger, maar ja dat gaf ie bij mijn vorige zwangerschap ook niet aan pas na een week. Ben de hele week al jankerig verschrikkelijk. Dit heb ik nooit.,…moest zelfs janken toen een gouden medaille werd uitgereikt. Maar goed heb tegen mijzelf gezegd dat ik nu pas het weekend een test mag doen en op zijn laatst maandag. hihihi…..maar pfooeeeeeww wat duurt wachten lang. Elke dag denk ik vandaag wordt ik ongesteld…maar mijn temp. blijft ook hoog . maar goed ik wilde mijn verhaaltje even kwijt…
    ied3ereen succes met zwanger worden verder<

liefs sw33tness

#2838528 Quote

ik wou je even veel geduld toewensen.wat is je cyclus normaal?die van mij heel regelmatig en nu 3 dagen over tijd dus ik weet eigenlijk wel  dat ik    zwanger ben.vanochtend voor t eerst een heeeeeell ieniemienie in de verte streepje gesignaleerd.maar ik heb goede hoop want je hoort best vaak dat het hcg pas na een week genoeg aanwezig is voor een positieve test.jij bent ook vast zwanger!! ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
    groetjes kari

#2838532 Quote
    hoi kari,
    me cyclus duurt normaal 31,32 dagen….wordt het altijd op de 19e of de 20e. De vorige drie maanden in ieder geval. Maar ja wachten wachten wachten. En je weet wat ze zeggen een streepje hoe vaag ook is een streep dus alvast gefeliciteerd. Maar ik weet van mijn vorige zwangerschap )na 16 weken miskraam) dat ik het in het begin niet kon zien. Maar pas na een week ofzo.
    Eigenlijk blijf ik er maar vanuit gaan dat ik toch wel ongi wordt dan is de teleurstelling minder groot. Maar ja me temp blijft hoog,…maar we zien het morgen wel. Heb sowiso geen geld meer voor een zwangerschapstest. het is wachten op het salaris haha ds wat dat betreft een goeie…kan het tog niet kopen.

groetjes sw33tness

#2838589 Quote

hoi sw33tness

kun je het geduld nog een beetje in bedwang houden??
    vreselijk is dat he??
    ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt….
    ik moet zelf ook nog even geduld hebben, mijn nod is 2 mrt.
    heb met m'n man afgesproken dat we (als ik niet ongi wordt) 6 mrt pas een test gaan doen, dan ben ik namelijk jarig. en een leuker kadootje kun je mij niet geven…
    dus ik moet nog 12 dagen wachten….
    ik hoop dat ik gauw goed nieuws van je hoor…

groetjes moon

#2838634 Quote

hey moon78

inmiddels is dag 34 ook al bijna om…maar ja ik durf nog niet te hopen eigenlijk. Denk nog steeds dat ik wel ongi wordt.
    En inderdaad dat is het beste kado wat je jezelf kan geven…
    maar ja dat wachten duurt zoooooo lang,…als ik ga testen pas na dag 36..omdat dat oooiit mijn langste cyclus is geweest….zon 7 maanden geleden. Want ja je lichaam kan je voor de gek houden en alsnog ongi laten worden. We gaan het zien en je leest het dan wel of het zo is of niet

groetjes en succes met wachten

sw33tness

#2838636 Quote

nou,nog 2 dagen geduld en dan testen.het is een vruchtbare maand dus wie weet!!
    ik wens je veel geduld toe!!
    groetjes kari

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct