Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18578 Weet Nog Geen Aposuitslagapos Maar Weet Al Precies Hoe Ik Het Iedereen Ga Vertellen Jullie Oo - pagina 2

• Auteur

Danique3,

Dat vindt ik echt een leuk origineel idee zeg! Leuk man! wie weet doe ik dat ook wel zo, hihi.

groetjes en succes!

#2838565 Quote

Ja ik herken dat ook wel heel erg. De namen hebben wij al. Mijn directe familie (zus en man en moeder en man) wil ik uitnodigen voor een etentje en dan menukaartjes op het bord zetten met daarop iets van voorgerecht: beschuit met muisjes hoofdgerecht: geen rauw vlees meer nagerecht: augurken met slagroom. Denk dat de boodschap dan wel overkomt

#2838562 Quote

Hoi Tammygirl!

Ja ik zou ook van de daken willen schreeuwen dat ik zwanger probeer te worden, I know what you mean! Dat vage gedoe van : nee ik hoef even geen wijntje enzo, terwijl ik ze altijd wel luste.. Als ik iets op tv zie over zwangerschappen of baby's zit ik aan de buis gekluisterd. En ja dat je beter 3 maanden kunt wachten voordat je het verteld had ik niet eens aan gedacht! Hel liefst vertel ik het gelijk aan iedereen die het horen wil maar dat zou niet zo slim zijn.
    Nou ik droom met je mee hoor. Hopelijk zijn wij en alle andere meiden snel zwager!!
    groetjes pepernootje

#2838680 Quote

Ik weet ook al wie er   "knuffeloom en tante" gaan worden. Was nog een heel gedoe om dat er doorheen te krijgen, want mijn vriend vindt dat onzin. Ik vind het wel leuk als
    de kindjes iemand speciaal hebben.

Maar helaas ik had gister mijn NOD dus ik moet nog minimaal een maandje wachten. Wel een flinke teleurstelling hoor. Krijg gelijk het gevoel wat als het nou niet lukt??

#2838940 Quote

Oh, ik blijk niet de enige die daar al over na denkt!
    Hhahaha, wel grappig om te lezen.

Als het zover is bij ons dan koop ik het grote opa- en omaboek en daarin plak ik een heel mooi gedicht dat ik eens van het internet gezien heb.
    Dat staat nu al een jaar in mijn computer te wachten tot het grote moment zich aandient.
    Zo gaan wij de opa's en oma's inlichten. Maar we moeten nog effe geduldig wachten!

Juffy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct