Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18579 Ik Ben Ook Zwanger

• Auteur

eindelijk na 5 testen en 3 dagen overtijd heb ik een streepje waar ik op durf te vertrouwen!ik had verwacht dat ik hysterisch blij zou worden maar ik ben er stil van.dit was pas onze 3e ronde en mn vriend is chauffeur en hij rookt..je kent die verhalen wel..
    o,dit is raar zeg!ik probeer mn vriend te bereiken om hem te feliciteren maar hij neemt niet op.dus vertel ik het maar als eerste hier!!het schijnt echt een vruchtbare maand te zijn,februari,dus meiden:houd moed!wie volgt?
    groetjes kari

#2838544 Quote

Hoi Kari

GEFELICITEERD!!!!! Zie je wel, je moet niet meteen denken dat je ongesteld bent!!!! Nu ben je dus toch zwanger (heeft mijn duimen misschien toch geholpen! haha) Nou probeer maar lekker te gaan genieten, net als ik. Al vind ik het allemaal nog zo onwerkelijk dat ik vaak nog niet echt kan genieten, maar dat komt vanzelf wel denk ik!
    Heeeeeeeel veeeeeel geluk en plezier toegewenst!!

En weversprijden het virus wel he!?!?

Liefs Sil

#2838560 Quote

Ow, gefeliciteerd! Echt een vruchtbare maand zo, en zoveel positieve berichten vanmorgen!

Super! Steek je de rest van het forum ook even aan met dat zwangerschapsvirus?

Geniet van je zwangerschap!
    Liefs Wan

#2838572 Quote

Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele goede zwangerschap en een wolk van een baby!

Liefs Suusje

#2838576 Quote

Van harte gefeliciteerd hoor.
    Geniet ervan.

Liefs wen
    2e kindje

#2838588 Quote

JOEHOEOEOEOEO KARI.
    Geweldig meid! Te gek dat we allebei positief hebben getest. Ben helemaal door het dolle heen voor je!! Heb je inmiddels je vriend weten te bereiken???? Hoe reageerde hij??? Supertrots zeker!!!! Dit is echt gaaf joh!
    Wanneer ben je uitgerekend? Ik op 31 oktober, dus op naar het oktober forum.
    Nou, we 'kletsen' binnenkort snel weer. Geniet lekker van dit speciale moment!
    Kus, Patricia

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838596 Quote

Hey Kari

Wat gaaf zeg zwanger.
    Ga lekker op je roze wolk zitten en ga ervan genieten.

Liefs blondje24

#2838598 Quote

gefelciteerd Kari,

geniet er van!!!!!

Ik vroeg me hou oud ik ben,
    Nou ik ben 28 en hubbie 34
    we zitten in ronde 19 en 1 mk in nov
    het is voor ons 1 kindje
    voor beide kanten ouders eerste en enige keer opa en oma worden

oftewel we worden hier wanhopig.

heel veel plezier in je zwangerschap

#2838602 Quote

Hey kari

GEFELICITEERD en geniet er lekker van.

Tis zeker een vruchtbare maand ik hoop dat het er voor mij ook inzit.
    Heb vandaag nod en ben nog niet ongi en voel ook nix of het er al aan komt.

Ik hoop het zo!!

Groetjes Desire

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct