Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18580 Wie Heeft Goede Ervaring Met Romed Zwangerschapstesten

• Auteur

Hoi meiden,

Ik lees de laatste tijd allemaal slechte verhalen over de ROMED zwangerschapstesten. Heb vanmorgen getest met een romed cassette test (rose/witte verpakking) en er stond een licht 2e streepje. Ik ga niet blij lopen doen zolang ik geen andere positieve test in mijn handen heb…… Heb ruim voor mijn NOD getest. Heb mijn NOD tussen a.s. vrijdag en volgende week woensdag, maar had wel een paar "vreemde" klachten, vandaar dat ik niet meer kon wachten. Kan het bij romed ook zo zijn dat een streepje een streepje is?
    Zijn er ook positieve ervaringen mee? Ik hoop snel iets te horen…

Liefs Suusje

#2838563 Quote

hallo meis

ik heb eergister ook getest met romed en deze was positief ik was super blij
    ik vond het helemaal top don is mijn nod.
    helaas kreeg ik berichten dat deze testen niet echt betrouwbaar waren dus heb ik een kruitvat test gedaan en deze was negatief

ik kan dus niet zeggen of ze betrouwbaar zijn of niet ik denk dat we samen onze nod moeten afwachten en mochten de rode duiveltjes komen dan gaan de testen regelrecht de prullen bak in.

maak je dus niet te blij

liefs annieka

#2838571 Quote

Hoi Annieka,

Bedankt voor je berichtje. Ik had gisteren jouw berichtje al gelezen en had echt met je te doen. Ik had die testen nog liggen en vooraf bedacht ik me al niet blij te worden als de test positief zou zijn.
    Ik heb nog wel veel op internet lopen zoeken en de uitkomst is ongeveer 50/50…. er zijn ook wel positieve ervaringen, maar helaas ook negatieve….
    We moeten heel hard gaan afwachten inderdaad…. en ik vind dat we maar gewoon allebei zwanger moeten zijn! Wens je heel veel succes meis!

Liefs Suusje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct