HOi,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met de digitale test van clearblue!! Maar als je altijd een regelmatige cyclus hebt en nu niet, is er naar mijn idee wel wat aan de hand. Ik had het vorige week ook, normaal altijd tussen 28 en 30 dagen, maar vorige week niet, de gewone zwangerschapstesten gaven allemaal (eigen merk apotheek en clearblue) aan dat ik niet zwanger was, maar ook niet ongesteld, ik dus de dokter gebeld, de assistente zei mij dat je ook "gewoon"een keertje je ongesteldheid over kunt slaan en anders heb je nog een mogelijkheid dat er nog niet genoeg hormoon in je urine zit! Mijn advies is dus eigenlijk probeer het over twee a drie dagen nog een keer met ochtendurine, heb ik ook gedaan en sinds gisteren heb ik een vette kruis op de clearblue, ik ben dus zwanger!! Wat gek is want nu heb ik dus pas een positieve test in mijn handen na ong 36 dagen!! Bij mijn andere twee zwangerschappen al na 28 dagen!!maar mij maakt het niet uit het is een positieve test!
Ik hoop dus voor jou als je na een paar dagen met ochtendurine gaat testen dat ie ook positief is!!!!
Liefs en succes
pascal