Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18585 Kan Iemand Mij Even Raad Geven

• Auteur

Hallo

Hier met Karin ben 29 jaar en zit in ronde 14.Heb een regelmatige cyclus van 27/28 dagen.Nu zit ik op dag 29 en heb nog niet het gevoel dat in ongi ga worden.Nu heb ik vanmorgen een test gedaan ,de digitale van clearblue die aangeeft wel/niet zwanger.
    Nu gaf deze bij mij vanmorgen niet zwanger aan.Ik haalde de test uit de houder en daar stonden toch echt 2 streepjes op,Niet zo donker als de test streep,maar toch heel duidelijk.
    Zou dit er toch op kunnen wijzen dat ik toch zwanger zal zijn????
    Of moet er echt zwanger staan in de display.

Groetjes Karin

#2838570 Quote

Hoi Karin,
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, want ik heb nog nooit zo'n test gedaan van clearblue. Hier op het forum zeggen ze altijd: een extra streepje is een extra streepje en dus zwanger! Maar goed, om zekerheid te krijgen zou ik als ik jou was morgen gewoon nog een test doen en dan met ochtendurine, daar schijnt meer hcg hormoon in te zitten.

Ik zal in ieder geval voor je duimen!

Succes en laat je de uitslag nog ff weten?

Liefs Wan

#2838575 Quote

Hoi,

Het gezegde streepje is een streepje en dus zwanger gaat bij  de digitale testen helaas niet op. Heb dit vorige maand ook gehad en heb hier op het forum om raad gevraagd en zelfs de clear blue-lijn gebeld, maar bij de digitale test mag je dus niet naar de streepjes kijken maar alleen naar de uitslag. Bij mij stonden er ook 2 streepjes, maar ik werd een paar dagen later ongi en was dus niet zwanger.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Jetje

#2838582 Quote

HOi,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met de digitale test van clearblue!! Maar als je altijd een regelmatige cyclus hebt en nu niet, is er naar mijn idee wel wat aan de hand. Ik had het vorige week ook, normaal altijd tussen 28 en 30 dagen, maar vorige week niet, de gewone zwangerschapstesten gaven allemaal (eigen merk apotheek en clearblue) aan dat ik niet zwanger was, maar ook niet ongesteld, ik dus de dokter gebeld, de assistente zei mij dat je ook "gewoon"een keertje je ongesteldheid over kunt slaan en anders heb je nog een mogelijkheid dat er nog niet genoeg hormoon in je urine zit! Mijn advies is dus eigenlijk probeer het over twee a drie dagen nog een keer met ochtendurine, heb ik ook gedaan en sinds gisteren heb ik een vette kruis op de clearblue, ik ben dus zwanger!! Wat gek is want nu heb ik dus pas een positieve test in mijn handen na ong 36 dagen!! Bij mijn andere twee zwangerschappen al na 28 dagen!!maar mij maakt het niet uit het is een positieve test!

Ik hoop dus voor jou als je na een paar dagen met ochtendurine gaat testen dat ie ook positief is!!!!

Liefs en succes

pascal

#2838628 Quote

Hoi Karin,

Ze zeggen inderdaad van de digitale Clear Blue, dat je de test er niet uit moet halen om verwarring te voorkomen. Het tweede streepje telt daar niet.
    Maar zoals hierboven al staat. Over een paar dagen weer testen, maar dan eventueel met een andere test.
    Ik hoop voor je dat je wel zwanger bent.
    Groetjes
    Jolanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct