Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18586 Hoe Lang

• Auteur

Hallo meiden,

Ik kom net kijken, we gaan nu voor de 2e ronde (officieel de eerste…goede hoop gehad afgelopen maand maar helaas…).

Ik ben benieuwd hoe lang het bij jullie duurde voordat het zover was ! Of je bent net als ik, druk aan het klussen maar hoe lang al ?

Laten jullie wat horen?

#2838580 Quote

Hoi bebie78

mijn man en ik zijn bezig met ronde 2 voor ons eerste kindje. ook ik tel regelmatig alles af maar heb nog geen echt ritme gevonden in mijn cyclus. kan denk ik ook nog niet. ik vermoed dat mijn nod 9 maart is maar dat is maar afwachten. verder dus geen ervaring met zwanger zijn.
      wanneer heb jij je nod??
    heel veel succes,
    groetjes mayo

#2838615 Quote

Hoi bebie,

Ik ben  afgelopen jaar  nov/dec zwanger geweest (helaas met 6 weken een miskraam) maar wij hebben toen maar een ronde hoeven af te wachten, de 2e was het raak!!( nadat ik 9 jaar de pil had geslikt)  En ik heb ook wel eens berichten van vrouwen gelezen die meteen in de 1e ronde na het stoppen met de pil zwanger zijn geworden! Zo zie je maar, het kan allemaal!

Ik hoop het voor je meid,

Greetz Jenny

#2838620 Quote

het mooiste is natuurlijk als je snel zwanger wordt..
    ik zit nu in mijn 6e ronde, heb 2 mrt mijn nod. heb goede hoop.
    duurt mij inmiddels al veel te lang.
    gemiddeld geven ze toch een jaar dus.

groetjes moon(27)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct