Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18588 Bloedverlies Innesteling

• Auteur

Hallo,

Wij zijn vanaf augustus 2005 (nu 6e ronde) bezig om zwanger te worden. Ben ook al zolang bezig met foliumzuur. Elke maand was het een teleurstelling om weer ongesteld te worden. Maar deze maand voel ik me anders, kan elk moment van de dag wel slapen, heb sinds de eisprong een weeig gevoel in mijn buik en onderrug. (anders dan bij ongesteldheid) En vanmiddag had ik plotseling rozige afscheiding bij het afvegen na het plassen. Kan dit de innesteling zijn?? Of kan het ook iets anders zijn?? Ik heb dit nog nooit eerder gehad en normaal een heel regelmatige cyclus. Ik moet volgende week ongesteld worden. Of kan het ook nog met de tarwekiemcapsules te maken hebben, daar ben ik sinds gisteren mee begonnen?? Wie weet er raad???????????

#2838614 Quote

Hoi cinber,

Ik wil je geen valse hoop geven, want ik weet natuurlijk niet of het bij jou hetzelfde is als bij mij, maar je beschrijft precies wat ik had bij mijn vorige zwangerschap; een week  voor de nod, een heeeel klein beetje rozig bloed bij het afvegen…Dit kan wel degelijk op een innesteling duiden, bij mij was dat toen wel zo!!

Ik hoop het zo voor je meid!!!

Welke dag heb je je nod? Ik volgende week dinsdag (28 febr.)

Greetz Jen

#2838618 Quote

hoi vlindertje81,

Ooh spannend. Ik heb mijn NOD vrijdag 3 maart. Ik kan niet wachten……..
    Zodra ik wat weet laat ik het weten!!!
    Jij ook succes hè!
    Groetjes Cinber

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct