Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18589 Ik Ben Heeel Erg Bang

• Auteur

Stesskip update,

temp gaat naar beneden, buikpijn nog steeds gevoelige borsten en misselijk.

wie heeft dit ook gehad en was wel zwanger.

nanda1977

die op dit moment een winterslaap wil houden.

ik ben echt mezelf niet, stressssssssssss

nog 1 hele lange dag van 24 uur

#2838604 Quote

wanneer is je nod??
    morgen??
    ik zal voor jeen dat het positief is!!!

groetjes moon

#2838606 Quote

ja nod is morgen 23 febr,

#2838608 Quote

ik hoop echt voor je dat het goed gaat..
    ik heb zelf mijn nod 2 mrt en ben ook aan het temp.
    mijn temp is nu hoog, ik hoop maar dat ie hoog blijft volgende week.
    6 maart ben ik jarig , ik hoop dat ik een geweldig verjaardagskadootje krijg(….)
    succes met het geduld te houden, ikzelf kan er ook niet tegen als het zolang duurt hoor!! echt verschrikkelijk, moet nu dus in elk geval nog  8 dagen wachten.

groetjes moon

#2838613 Quote

Hee mede-stresskip!!

Ik weet precies hoe bang je bent, ben ik nu ook echt wel!! Vanaf vanmorgen ging ook mijn temperatuur ineens wat naar beneden, en dan wordt je echt even overvallen door zo'n gevoel van "HELLUPP!!! is dat een teken dat ik niet zwanger ben???". Tis heeeeel vervelend, maar iedereen hier, dus ook wij 2tjes, moeten wachten tot onze nod. Bij mij is die 28 februari, dus ik moet nog een weekje volhouden…

Succes!!

Greetz Jenny

#2838676 Quote

Hoi Nanda en Jen…

Wanneer temp jullie, want het geld toch alleen als je s'ochtends vroeg meet voordat je opstaat… die temp moet je rekenen.. want gedurende de dag verschilt ie dus is het normaal als hij dan daalt.

Als jullie dat al doen moet je er maar niet te veel naar kijken.. want hij hoort anders totdat je ongi wordt hoog te blijven.. en als ie dat niet doet kun je er dus ook niet op aflezen toch?!

Gewoon realistisch blijven en vooral Positief!!
    blijven hopen

Jazzie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct