Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18591 Steken Aan De Verkeerde Kan Van Mn Buik

• Auteur

Ik lees telkens dat de steken links onderin zitten maar bij mij is het juist aan de rechterkant van m'n buik. Kan dit ook?

Daarbij voel ik me vandaag licht in m'n hoofd en heb dus ook het gevoel dat ik ongi moet worden. Ik ga 1000x naar de wc maar niets van ongi te bekennen. Nu moet ik pas over een week ongi worden. M'n tepels lijken groter dan eerst maar doen verder geen pijn ofzo. Ik ben niet echt mezelf deze week maar blijkbaar hebben dat vele van jullie. haha

#2838607 Quote

je hebt als het goed is links en rechts een eileider dus, als je de eisprong voelt voel je het de ene maand aan de linker maand en de andere maand aan de rechter kant.

nanda1977

#2838626 Quote

Hoi dompy,

Precies wat nanda zegt; je kan die steken aan allebei de kanten van je buik voelen, je hebt immers 2 eileiders. Dus relax, er is geen verkeerde of goede kant!

Succes!

Greetz Jenny

#2838627 Quote

Hoi Dompy,

Ik las dat je pas net gestopt bent met de pil en dat je de "echte" ongesteldheid nog niet hebt gehad. Die eerste ongesteldheid die zou nog wel even op zich kunnen laten wachten, als ik die verhalen hier allemaal na ga. (Hoeft natuurlijk niet)
    Ik had zelf, nadat ik gestopt was met de pil, een paar weken steken in mijn buik (ook rechts), last van mijn darmen, het idee dat mijn borsten groter waren, pijn in mijn rug, moe.
    Ik ben nog steeds moe, maar inmiddels voor de 2e keer ongesteld geworden.
    Dus die klachten hoeven niks te betekenen. Ik denk dat het bij mij ontpillingsverschijnselen zijn. Ik heb hem 15 jaar geslikt.
    Groetjes
    Jolanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct