Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18592 Zwanger Na Mirena

• Auteur

Dag meiden,

Weer terug na weggeweest. Ik heb een zoontje van 16 maanden en we gaan aan de 2e beginnen. Ondanks dus een eerdere ervaring ben ik weer netzo onzeker….
    30 Januari heb ik de mirena laten verwijderen en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik ben wel afgelopen week 1,5 kilo aangekomen en heb pijn in mijn onderbuik, maar dat had ik met de mirena ook tijdens mijn menstruatieweek (mijn 'pijnweek'   in plaats van menstruatie, want dat had ik niet meer). Ik heb toch het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik heb verder geen symptomen, maar dat had ik bij de eerste ook niet behalve moe. Ik heb dus werkelijk geen idee wanneer mijn eisprong was, of wanneer ongesteld of wanneer zwangerschapstest. Heb er al 1 gedaan, maar die was negatief. Als ik al een eisprong had dan was dat rond 14 februari en toen ook sex gehad. Het kan dus, dan moet ik na a.s. weekend wachten….
    Wie heeft ervaring met een 2e zwangerschap? DIt omdat mijn lichaam er nu al uitziet alsof ik 3 maanden zwanger ben…. Of ervaring met verwijderen van mirena en toen zwanger?

Zou wel snel zijn….

#2838619 Quote

Hoi!

Ik heb ook een mirena spiraaltje gehad. Afgelopen donderdag heb ik die laten verwijderen. Ik was eigenlijk binnen 3 dagen al ongi, maar volgens de gyn kan dit enkele dagen tot enkele maanden duren. Hij heeft mij in ieder geval geadviseerd om de eerste menstruatie even af te wachten, maar die kwam bij mij dan ook heel snel.

Ik denk best dat je misschien al zwanger zou kunnen zijn. Zou inderdaad snel zijn. Maar het kan dus ook zijn dat je gewoon nog je eerste ongi moet hebben en je daarom ook wat voller voelt. Als je 14 feb je eisprong hebt gehad, zou je NOD 28 feb pas zijn, dus je test was wel heel vroeg. Ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen.

succes en laat eventjes weten hoe het is afgelopen. Toch wel weer spannend dan hè?

Groetjes
    Sylvia

#2838740 Quote

Dank je wel Sylvia, voor je reactie. Ik ben blij als het weekend voorbij is, want dit is wel heel raar. Ik ben doodmoe vandaag en voel me raar, maar dat kan ook door de 'stress' komen. Mijn buik puilt nu al een week uit, maar er gebeurd niets. Afwachten maar.

Toch weer netzo spannend als de eerste, had verwacht dat ik wat relaxer zou zijn, haha.

Veel suc6 ook voor jou!

#2838805 Quote

Hoi Scipia,

Ik wilde even reageren en zeggen dat het heel goed mogelijk is dat je zwanger bent ik was ook binnen een week zwanger na het verwijderen van het spiraaltje, dus wie weet. Succes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct