Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18595 Afscheid

• Auteur

hoi hoi

allereerst wil ik iedereen die zwanger is van harte feliciteren
    geniet ervan dames.

ik zelf neem even een tijdje rust en dus afscheid van dit forum ben er teveel mee bezig ik wil graag zwanger worden maar zo lukt het niet.

wel zal ik voor iedereen duimen en ik kom zekers nog eens langs om te kijken wie er allemaal zwanger is.

liefs annieka

#2838629 Quote
    quote: annieka schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2006 16:52:53'));

hoi hoi

allereerst wil ik iedereen die zwanger is van harte feliciteren
    geniet ervan dames.

ik zelf neem even een tijdje rust en dus afscheid van dit forum ben er teveel mee bezig ik wil graag zwanger worden maar zo lukt het niet.

wel zal ik voor iedereen duimen en ik kom zekers nog eens langs om te kijken wie er allemaal zwanger is.

liefs annieka

Heel veel succes en het lukt vast nog wel misschien heb je wel gelijk dat je er ff tussenuit piept kan je proberen ergens anders aan te denken!!!

#2838630 Quote

hoi annieka

ik snap helemaal wat je bedoelt nadat ik in jan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap+miskraam heb gehad ben ik er veel te veel mee bezig daar voor helemaal niet.. en dit forum is ook echt verslaafend ik zeg s'morgens al tegen mezelf ik ga niet kijken vandaag en toch als ik even niets te doen heb hub kruip ik   er weer achter…
    En weet deze week zijn er echt heeeeel veel zwanger ben echt heel blij voor hun…. Maar ik wil ook zo graag zwanger zijn nou misschien deze maand heb mijn nod pas weer 7 maart duurt nog even he   nou veel succes… en hopend tot gauw…

Groetjes mandy

#2838660 Quote

Hoi Annieka,

Logisch dat je even afscheid moet nemen! Jammer maar erg begrijpelijk. Ik hoop dat je heel snel goed nieuws te vertellen hebt. Heel veel succes en vooral ook sterkte.

Liefs Carina

#2838701 Quote

Hoi Annieka! Veel sterkte de komende tijd en wie weet helpt het om er iets minder mee bezig te zijn.
    Jou tijd komt ook nog wel!!
    Liefs van Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct