Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18597 Morgen Ga Ik Testen

• Auteur

Nou, het is bijna zover: morgen ga ik een zwangerschapstest kopen. En gebruiken natuurlijk . Het zal mijn allereerste test ooit zijn!!

We zitten nu in de 2e ronde (voor 1e kindje dus) en ik ben behoorlijk opgetogen, want ik heb al anderhalve week pijnlijke en licht gezwollen borsten, wat ik nog nooit eerder zo heb gehad. Ook die bobbeltjes op de tepelhoven  zijn groter en er zijn aders rondom duidelijk zichtbaar.

Ik hoop zo dat het raak is. En ook dat dat de test al positief is als het idd raak is, want ik heb overmorgen (vrijdag) pas mijn nod. Maar ik heb toch maar besloten om een dagje eerder te testen. Word nl. lichtelijk gek van mezelf .

Morgen moet ik tot ca. 14.30 uur werken. Daarna ga ik naar de drogist om een test te kopen. Mijn man zal rond 16.00 uur thuiskomen en dan kunnen we testen. Ik ben zo benieuwd!!!!!

Groetjes van een in-spanning-afwachtende Tammy

#2838657 Quote

Nou Tammy wat spannend voor je. Ik duim voor je!
    Sterkte
    Liefs Carina

#2838659 Quote

Spannend he..ik wil ook gaan testen maar wacht toch nog maar even. Misschien wordt ik toch nog ongesteld

succes en we horen het wel

liefs sw33tness

#2838667 Quote

Spannend hoor TAMMY

Ik hoop dat er een streepje in de lucht zit voor je!
    We horen het graag, succes!

#2838668 Quote

Spannend hoor TAMMY

Ik hoop dat er een streepje in de lucht zit voor je!
    We horen het graag, succes!

#2838690 Quote

Hoi Tammy! Ik zou gewoon lekker testen hoor! Ik heb normaal gesproken eerst ook wat verlies van oud bruin bloed (afscheiding), maar de ongi zette niet door dit keer en…..zwanger! En als je hebt getest, heb je in ieder geval wat meer duidelijkheid.
    Ik had maandagavond getest met predictor, maar daar was amper iets op te zien. Een dag later met Clear Blue en daar was de uitslag heel erg duidelijk; een vet kruis!!! Clear Blue schijnt een hele gevoelige test te zijn, dus als je ook maar een spoortje HcG in je urine hebt zitten, schijn je het al te kunnen zien!
    Veel succes en we horen de uitslag wel…….
    Liefs van Patricia

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838693 Quote

Hee Patricia,

Dat is dan weer een geruststelling! Had jij hetzelfde? En toch zwanger??

Nou, dan ga ik vanmiddag toch maar testen. Vind het nu wel extra spannend hoor. Had al bedacht dat ik Clear Blue ging kopen, maar nu weet ik zeker  dat ik dat moet doen.

Jij proficiat   met je zwangerschap en ik hoop dat ik gauw mag volgen.

Groetjes,

Tammy

#2838700 Quote

Spannend!!!!!!! Zwanger worden zit in de lucht, geloof ik, dus ik ga heel hard voor je duimen dat jij er ook bij mag zitten. Veel succes met testen en laat je het snel weten?????
    Ben benieuwd…….
    Liefs, Patricia

#2838720 Quote

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct