Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18603 Hoera Zwanger

• Auteur

Ik ben zwanger! Niet te geloven! Ik snap niet, waarop ik nu alweer zo'n mazzel heb: alweer na 1 ronde raak, net als bij mijn eerste kindje!

Het is allemaal nog maar erg pril, "dus er kan nog van alles misgaan", maar ik ben niet iemand van de negatieve benadering: de kans dat het goed gaat is immers groter dan de kans dat het fout gaat!

Heerlijk, ik ga genieten! Ik hoop, dat iedereen met een kinderwens ook gauw zwanger wordt! Veel geluk allemaal en hopelijk tot snel op het zwanger-zijn-forum!

Groetjes van Ingrid.

#2838654 Quote

Nou mazzelaar,

Wat heerlijk voor je ( ben erg jaloers hoor!) heel erg gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!

Liefs Carina

#2838682 Quote

gefeliciteerd! Wat is jouw geheim!?!
    Ik wens je een heerlijke zorgeloze zwangerschap toe!
    gr Jeni

#2838685 Quote

Hoi! Van harte joh! Hartstikke fijn voor jullie.
    Zelf weet ik ook sinds 3 dagen dat ik zwanger ben. Van de 2e en bij ons was het raak in ronde 2. Bij de 1e was ik zwanger in ronde 1, dus ik voel me ook een enorme mazzelkont!!!
    Geniet van dit mooie nieuws en tot op het zwanger-forum (en oktoberforum??).
    Liefs, Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct