Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18605 Duiveltjes Weer Aanwezig

• Auteur

hey meiden

voor de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd genieten geblazen voor jullie.
    hier zijn de duiveltjes nu al aanwezig 3 dagen te vroeg, en daar gaan we dan maar weer naar de volgende ronde, begin nu wel verdrietig er van te worden. ik denk dat ik deze week maar een afspraak maak met de ha om tog even na te laten kijken.

nou meiden veel succes   ik duim voor jullie alllemaal.

knuffie queenie.

#2838691 Quote

Hee Queenie,

Balen of niet! Al je geduld voor nix geweest.

Probeer het positief te bekijken: 3 dagen eerder ongesteld = volgende maand drie dagen eerder vruchtbaar!!

Succes!

Tammy

#2838712 Quote

Hoi Meid,

Sorry te lezen dat je weer ongi bent. Zijn jullie al lang bezig dat je naar de ha wilt gaan??
    Ikzelf ben net ook weer ongi geworden dus wij gaan ook naar de volgende ronde.
    Ik weet alleen niet wanneer ik nu mijn nod heb, want ik had afgelopen maandag mijn nod en toen was ik een heel klein beetje ongi, dinsdag niets maar kreeg toen ook de buikgriep en woensdag weer een beetje en vandaag weer erg. Weet nu niet waar ik moet gaan tellen. Heb jij een antwoord?? Hen normaal gesproken een cyclus van 27 dagen.

Ik zal voor je duimen dat het de volgende keer raak is.

Liefs Charlie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct