Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18606 Zenuwachtig

• Auteur

hey meiden
    ben ik weer ik heb net begichtje geplaatst over de duiveltjes die
    weer aanwezig zijn, maar ik ging net in bad en keek weer en waar ik normaal
    de eerste dag gelijk heftig bloed verlies heb ik   echter maar 1 druppel verloren ofzo.
    ik vind het raar want ik hoor ook eigenlijk pas over 3 dagen ongi te worden? bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit dus 2 weken lang gehad 1 druppel per dag……
    ik hoop dat het nu eindelijk raak is . ik vind het wel raar. zou het kunnen dat het innestelings bloeding is? het is wel licht van kleur. kan iemand me helpen ik wordt nu echt zenuwachtig er van.

knuffie queenie.

#2838683 Quote

Hey Queenie,
    Hoe is het nu? Heeft het al doorgezet? Ik hoop van niet… Als je zo,n licht bloedverlies blijft houden kun je mischien over een paar daagjes een test doen.
    Verschrikkelijk zenuwslopend he, die dagen rond je NOD! Zeker als je lijf ineens 'afwijkend' gedrag vertoond…zucht…
    sterkte en laat nog wat weten
    gr Jeni

#2838695 Quote

hey jeni
    nou jammer genoeg heeft het tog door gezet.
    heel vervelend want nu ga ik dood van de buik pijn. nu weer op naar de volgende ronde.
    en proberen posietief te blijven. wat soms echt niet meer lukt.
    ik denk dat wanneer ik niet meer ongi ben, ik een afspraak maak met de ha, want ik begin nu echt gek ervan te worden.

thnx voor je reactie
    groetjes queenie

#2838702 Quote

Hoi Queenie,
    Oh wat balen!
    Moeilijk he, om positief te blijven…heb ik ook al last van terwijl ik pas in ronde twee zit . (mijn vorige zwangerschappen lieten resp 13 en 6 maanden op zich  wachten)
    Wat voor mij helpt, is om mezelf eens lekker te verwennen iedere keer als ik ongi wordt. De vorige keer heb ik een nieuwe broek gekocht en tegen mijn man 's avonds gezegd ; "en nu maar hopen dat ie al snel niet meer past!"
      Maareh chocola wil ook wel helpen hoor…
    Groetjes en heel veel sterkte
    Jeni (ronde 2, 3e kindje)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct