Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18608 Heb Vanmorgen Gestest

• Auteur

Hallo

Was gister ook al op de forum.
    Nu heb ik vanmorgen een test gedaan met de digital clear blue test,deze geeft weer aan niet zwanger.Heb het nu met mijn ochtend urine gedaan.
    Ik ben Karin 29 jaar en zit in ronde 14.Heb altijd een normale cyclus van 27-28 dagen.Zit nu op dag 30 en nog steeds niet ongi en dit voor het eerst.Het zit er volgens mij ook niet aan te komen.Dus nu ga ik pas zondag maar weer testen of een andere test kopen.Wie kan mij raad geven.Ik zou volgende week eigenlijk een HSG krijgen in het ziekenhuis.Daar moest ik over bellen als ik ongi was geworden.

Groetjes Karin

#2838694 Quote

Hoi meid,

Ik hoop voor je dat je ongi wegblijft, en dat je zondag lekker positief test!!
    Verder kan ik je niet helpen want ik heb daar geen ervaring mee, maar succes!!

Groetjes Annemiek
    22w6d

#2838698 Quote

Zolang je niet ongesteld bent moet je hoop houden.

Het kan zijn dat je te vroeg getest hebt en ze adviseren altijd om dan na 3 dagen pas weer te testen (lijkt wel een eeuwigheid, dat weet ik uit ervaring?!). In het begin verdubbelt het hcghormoon zich om de 2 dagen, dus als je een late eisprong hebt gehad kan het zijn dat je het nog niet op de test ziet.

Maar het blijft afwachten, je weet soms toch niet hoe je lichaam je voor de gek kan houden. We duimen met je mee.

Groetjes, Jetje

#2838699 Quote

Hoi Karin.
    Houd moed zolang de duivels er nog niet zijn. Ik heb maandag eerst ook negatief getest en dinsdag…zwanger!!!! Misschien iets te vroeg getest, inderdaad.
    Ik zal voor je duimen.
    Liefs, Patricia

#2838704 Quote

hoi hoi,

ik heb twee kids en nu 8 weken zwanger van de derde ik heb bij deze ook te vroeg een test gedaan en hij was negatief, ik wist zeker dat ik zwanger was dus ik heb gewacht. Ik ben ook heel stipt op de 28e dag ongi en ik werd het niet de dag erna gelijk een test gedaan en ja hoor ik ben zwanger dus als jij denkt dat je het niet word jou gevoel zegt het kan het best zo zijn dat je toch nog even geduld moet hebben met testen maar ik weet dat het moeilijk is. groetjes moeder van twee kids en de derde op komst.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct