Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18609 Helaas Pindakaas

• Auteur

Hallowie,

Gisteren getest maar nee hoor "niet Zwanger" zei hij. En…… vanmorgen ongesteld. Ik had het kunnen weten want ik had nog al een rot humeur. Mijn man moest het er aan geloven en die arme ziel deed niets verkeerd. Daarbij begon ik schoon te maken wat ik altijd doe voor ik ongesteld moet worden. Maar deze maand waren de PMS klachten wel heel erg. Ze lijken zo veel op vroege zwangerschapstekenen en dat maakt het heeeeeeeeel vervelend. Opgezette borsten, stemmingswisselingen, rommelige gevoel in buik, pijn in onderrug, veel plassen etc etc. Maar ja nu ga ik ook maar eens die tarwekiemolie proberen. zien of dat werkt.
    In iedergeval, ik ga nu weer aan het werk, want ik heb wat in te halen van de afgelopen dagen.

succes allemaal en tot gauw.

es

#2838689 Quote

Wat jammer voor je!!

Hopen dat het volgende maand raak voor je mag zijn. Voor je gevoel is  dat nog zo ver weg en het wachten duurt steeds zo lang, hè? Hoe houdt een mens dat vol??

Succes met wachten en klussen.

Groetjes,

Tammy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct