Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18613 Licht Positieve Romed Test Maarja Betrouwbaarheid

• Auteur

Hoi meiden!

Nou, na al anderhalve week tal positieve voortekenen te hebben (o.a. pijnlijke borsten, beetje misselijk en echt een ander 'gevoel') kreeg ik gisteren een klein beetje  bruinige afscheiding. Op dag 11 na mijn eisprong. Dit heb ik al vaker gehad een dag of 4 voordat ik ongesteld werd, dus al mijn hoop vervloog.

Toch is mijn temperatuur nog steeds hoog. Omdat ik op het forum had gelezen dat de Romed Midstream testen (van babybrabbel) niet echt betrouwbaar zijn, en ik er ééntje in de la had liggen, dacht ik: ach, ik kan 'm  ongebruikt weggooien, maar ik kan ook even testen!

En wat denk je… een vaag streepje! Hoewel ik er ernstig rekening mee houd dat deze test niet betrouwbaar is, krijg ik toch weer een beetje hoop.. misschien was die bruine afscheiding geen menstruatie-voorteken, maar een beetje innestelingsbloed?

Ach, ik kan het maar beter uit mijn hoofd zetten en afwachten tot ik in het weekend ongesteld word. Dom dus eigenlijk dat ik die test heb gedaan.

Zucht…
    Marceline

#2838715 Quote

Hoi Marceline,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb gisteren met een romed getest en ook licht positief. Heb de hele dag op internet lopen struinen en gekeken naar alles en nog wat over de romed testen. De antwoorden zijn 50/50.
    Vanmorgen heb ik toen toch maar een kruidvattest gedaan en die was negatief… snik snik… Heb gisteren ook een berichtje gekregen van Annieka en dat was hetzelfde verhaal. Kortom ik denk echt dat we nog wat geduld moeten hebben en ik ga heel erg voor je duimen dat het echt positief is!

Liefs Suusje

#2838755 Quote

Hoi Suus,

Spannend! Wanneer is jouw NOD en wanneer ga je testen?
    Ik ga zondagochtend testen…als ik nog niet ongesteld ben dan…

Betrouwbare test of niet, mijn hoop is toch weer opgevlamd door dat vage streepje…
    Ik ben ook misselijk nu. Maar dat  zal wel  van de zenuwen  komen

We houden elkaar op de hoogte!
    Marceline

#2838769 Quote

hoi hoi,
    je zou toch denken dat als je alle tekenen hebt dat je toch zwanger bent???
    Ik vind als testen onbetrouwbaar zijn dat ze hem dan uit de schappen moeten halen, maar goed.
    bij mij waren de testen (kruidvat) altijd heel vaag zo vaag dat ik het alleen mat daglicht in een bepaalde houding kon zien en toch hartstikke zwanger dus ik hoop voor je dat je echt zwanger bent ik duim voor je
    Groetjes moeder van twee kids

#2838886 Quote

Hoi Marceline,

Door dat gekke forum kan ik nu pas inloggen om te reageren. Ik lees intussen dat je zwanger bent! super voor je…. van harte! Ik wens je een mooie zwangerschap en beebje toe! Zelf ben ik nog niet veel wijzer. Wij zitten in ronde 5 en ondanks dat er al veel meiden veel langer bezig zijn, begin ik er toch wat moedeloos van te worden. Ik ben 36 en dan denk je weer.. oh da's te oud nu gaat het niet meer lukken… maar gelukkig heb ik ook al wat "oudere" meiden gezien die zwanger zijn geworden. Mijn NOD is ergens tussen gisteren en aanstaande woensdag en tot nu toe geen rode duivels te bekennen. Heb een gevoel dat het raak zou kunnen zijn (hele zere borsten, vooral mijn rechter… met vlagen misselijk), maar begin nu ook wat last van mijn buik te krijgen en dan kan het ook  weer niet zo zijn….. Maar je weet maar nooit! Misschien zitten we straks saampies op het november forum.
    Het gaat je goed!

Liefs Suusje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct