Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18614 Ik Ben 8 Weken Zwanger Maar Ben Erg Bang Dat Het Misgaat

• Auteur

hoi, ik ben nu zwanger van mijn derde kindje nou ja eigenlijk van mijn vierde.
    Ik ben voor mijn jongste zwanger geweest van een kindje maar is toen misgegaan doordat ik tijdens een harde rukwind van mijn fiets ben gevallen bovenop het stuur dat viel recht onder mijn schaambeen. Toen kreeg ik erge stteken in mijn buik en de dag daarna werd ik weaker in een plas met bloed.
    mijn vriendin die even lang zwanger was als ik 9 weken kreeg een echo en had een miskraam gehad zonder dat ze het wist (haar gevoel wist het ergens wel) maar nu ik zwanger ben van deze ben ik veel banger dan bij de eerste. Ik was heel misseijk maar dat is nu bijna over, mij borsten zijn wel opgezet  en ik heb wel een gevoelige onderbuik, mijn gevoel zegt dat het nog  wel  goed zit maar  ik moet nog drie weken wachten voor een echo ik moet zeggen drie weken duren erg lang op zo''n manier. groetjes judith

#2838708 Quote

Hoi
    Ik kan me voorstellen dat je nu bang bent, dat wil je nooit weer meemaken !
    Ik ben vandaag vier dagen over tijd ,heb al getest maar was negatief,
    heb toch alle verschijnselen,
    Ik zie ze allemaal praten over een innestelings bloeding .
    Vraagje moet je dat hebben , heb ik nog niet gehad?
    Benji82

#2838711 Quote

Beste Judith,

Ik kan me indenken dat je bang bent en dat je 3 weken wachten enorm vindt. Dat is het ook. Ik heb 1,5 jaar geleden een missed abortion gehad. Absoluut geen lolletje. De emoties en hormonen gieren door je lijf. Ook ik ben nu bezig op te proberen weer zwanger te worden (mijn lijf houdt  mij helaas regelmatig  flink voor de gek). Eerst heb je de spanning van "ben ik zwanger ja of nee en daarna de angst gaat alles wel goed. Wat een energie allemaal die we helaas kwijt zijn. Ik weet wat je voelt maar ik kan je helaas niet helpen. Ik kan je alleen maar adviseren om met iemand er over te praten en te proberen je hormonen even op zij te zetten en de boel nuchter te bekijken ( makkelijker gezecht dan gedaan). Je kan er namelijk helemaal niets mee. Als het fout gaat heb je het niet voor het zeggen en is al die tijd dat je bang was voor niets geweest. Als het goed gaat is al die tijd dat je bang was ook voor niets geweest. Bang zijn is iets vreselijks het beheerst je leven. LAAT HET NIET TOE. Bang zijn is namelijk loze energie omdat je de dingen nu eenmaal niet in handen heb en je het over moet laten aan moeder natuur. Met andere woorden Zonde van je tijd dat bang zijn het voegt niets toe en maakt je leven niet leuker. Probeer je te verzetten en geef je zelf op je donder als je de neiging hebt angstige gedachten te krijgen. Ga lachen en leuke dingen doen. Je hebt 2 kids laat ze lachen en lach met ze mee, dat is de beste remedie.
    Ik wens je veel sterkte.

Als ik zo ver ben zal ik ook mijn eigen woorden terug lezen want die kan ik dan ook wel gebruiken.

Esther

#2838765 Quote
    quote: benji82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2006 14:26:09'));

Hoi
    Ik kan me voorstellen dat je nu bang bent, dat wil je nooit weer meemaken !
    Ik ben vandaag vier dagen over tijd ,heb al getest maar was negatief,
    heb toch alle verschijnselen,
    Ik zie ze allemaal praten over een innestelings bloeding .
    Vraagje moet je dat hebben , heb ik nog niet gehad?
    Benji82

hoi benji,
    Ik had gisteren gereageert op jouw vraag maar ik kan het nergens terug vinden dus doe ik het nog maar eens.
    ik zou als ik jou was nog heel even afwachten en als je dan nog niet ongesteld word kun je hem altijd nog doen. Wel moeilijk dat wachten. Een innestelingsbloeding hoef je niet te hebben ik heb het bij geen van mijn kinderen gehad het kan maar is niey noodzakelijk.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct