Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18615 Meiden Help

• Auteur

hallo meiden,

Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb pijn in m'n buik net alsof ik ongesteld moet worden. tevens doet het puntje van mijn tepels pijn en is mijn afscheiding stuk witter en dikker dan van te voren en ben erg prikkelbaar, moe in de ogen.
    Ik durf nog niet te testen omdat ik bang ben dat de test toch negatief zal zijn,
    Wat denken jullie? hoe kan ik aan mijn lichaam nog meer herkennen dat ik misschien zwanger ben??
    Help!!

liefs minou

#2838709 Quote

Hoi Minou.
    Vreselijk he die onzekerheid?! Daar kan niemand je mee helpen.
    Maar als je al 4 dagen over tijd bent, dan zou ik gewoon gaan testen. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Ik heb goede ervaringen met Clear Blue, omdat dat behoorlijk gevoelige testen zijn.
    Veel succes enne…..laat je het ons ff weten???!!!
    Liefs, patricia

#2838710 Quote

Hoi minou
    ik zit met hetzelfde probleem ben ook vier dagen over tijd ,
    maar had met de tweede dag al getest, negatief .
    Maar heb ook alle verschijnselen.
    ,maar ik test morgen of overmorgen weer ze zeiden dat je ook te vroeg
    kunt testen.
    groetjes benji82

#2838723 Quote

hoi hoi,

ik zou gewoon een test doen als je voor de rest verschijnselen hebt en je bent 4 dagen overtijd. Als hij nega is en je word het over een poosje nog niet ongesteld dan kun je voor alsnog een test doen soms heb je te weinig hormonen in je urine hebben en kan je toch zwanger zijn ik zou hem gewoon doen voor het zelfde geld ben je zwanger en dan zit je voor niets in onzekerheid groetjes moeder van 2 kids

#2838764 Quote

Hoi hoi,

Ik zou ook gewoon testen , dan weet je tenminste waar je aan toe bent….
    Ik heb ook twee weken in de onzekerheid gezeten en vanmorgen getest…en hij was positief!!!

Veel succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct