Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18616 Ovaluatietesten Doen Die T Wel Sensitest

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ben sinds 3 dagen aan het testen met ovaluatietesten, omdat gisteren eigelijk mijn vruchtbaarste dag moest zijn, ( in een cyclus van 28 dagen) maar nu kleurde er maar 1 streepje, dus niet vruchtbaar.
    Aangezien mijn laatste menstruatie ook niets was, weet ik niet meer wat ik denken of doen moet.
    Wie weet er raad?
    Of wie heeft ook zoiets?
    :Of mijn lichaam is in de war want dit is ronde 3, of ik heb geen eisprong?
    Krijg er grijze haren van!!!!!!!!!!!!
    Help!!!!!!
    Groetjes Picasso

#2838744 Quote

Hoi Picasso,

Ik heb precies hetzelfde verhaal ik zit in ronde 3 en heb de vorige ronde ook met de ovulatie testen getest en geen 1 keer positief. Ik snap er niets meer van. Ben nu weer opnieuw begonnen en had eigenlijk vandaag mijn eisprong dus gisteren gestest en eergisteren en vandaag voor de zekerheid en weer niets te zien. Ik probeer het morgen nog maar eens. Ik snap geen bal vandie dingen. Ik ben ook begonnen met temperaturen maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van.

Nou succes en laat even weten of je een keer een positieve test hebt dan zal ik dat ook doen. Toi Toi Toi

Groetjes Suus 1980 25 jaar 1e kindje ronde 3

#2838850 Quote

Hoi Picasso,

Ik ben ook niet kapot van die sensi ovulatietests. Mijn ervaring is dat je 3 of 4  dagen voor je  meest  vruchtbare dag (afhankelijk van je clycus)  moet beginnen met testen.  Als je 1 dag na je ovulatie test, geeft-ie  al geen streepje  aan terwijl je  theoretisch gezien  wel nog vruchtbaar bent. Dus is je cyclus 28 dagen, begin met testen op dag 7 of 8 geteld vanaf de dag van je eerste ongesteldheidsdag. Overigens is het streepje zo licht dat je echt heel goed moet kijken. Ik heb er nog 6 liggen. ik maak ze op en stap op een ander merk over. Succes!
    Maria

#2838892 Quote

Hoi Picasso,

Heb vorige maand ook de ovulatietesten van Sensitest gebruikt. Geen 1x een vette streep gehad, wel een keer een vage…. Deze maand heb ik met de testen van babybrabbel getest en had ik een vette streep…. het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat het aan de testen ligt, misschien had ik vorige maand geen eisprong….. maar deze maand heb ik er wel een stuk of 10 gebruikt en mijn eisprong is dus niet rond dag 14 maar rond dag 18, misschien heb jij dat ook wel zo laat….
    In weet niet of je wat hebt aan mijn warrige verhaal…
    Heel veel succes!

Liefs Suusje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct