Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18617 Maansteen

• Auteur

Hoi dames,

Had ff een vraagje over maanstenen en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Zag van de week al een klein scheurtje in mijn maansteen maar dacht dat ik het niet helemaal goed zag. Vanochtend zag ik dat er nog een duidelijk scheurtje bij is gekomen. Weet iemand of dit op een eventuele zwangerschap kan duiden of is dit een teken dat ik hem weer moet opladen? Zo ja, hoe kan ik dit dan het beste doen?? Zijn er trouwens mensen met positieve ervaringen met maanstenen? Ik merk wel dat mijn cyclus regelmatiger is maar kan ook toeval zijn….?

Liefs Eva

#2838719 Quote

Hey Eva,

Ik gebruik ook een maansteen. Bij mij zit er ook een minuscuul scheurtje in maar ik kan je helaas nog niet vertellen of ik zwanger ben. Over 4 dagen kan ik testen, dus wie weet. Als het zo is hoor je het.
    Verder laat ik mijn maansteen 1 keer in de 2 weken op. gewoon even reinigen in een bakje koud water. minstens 24 uur en het water steeds verschonen als er belletjes in komen.
    Hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs Wan

#2838724 Quote

Hoi,

In mijn maansteen zitten ook diverse scheeurtjes, dit kan verschillende oorzaken hebben, namelijk de manier waarop het hangertje in of aan het steentje is bevestigd. En door het gebruik. Bij mij heeft de maansteen een zeer positieve invloed gehad. In de maand dat ik hem was gaan gebruiken ben ik zwanger geraakt. En ik ben inmiddels 5 weken en drie dagen ver.
    Dus wie weet goede hoop voor jou.
    Veel succes en duimen maar, ennne wel op tijd reinigen en laden!!!

Liefs Bloem 25

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct