Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18619 Tarwekiemolie Capsules

• Auteur

hallo allemaal

ik had een vraagje heb van de week ook die tarwekiemolie capsules gehaald en gebruikt
    maar ik werd er een beetje licht van in mijn hoofd…Wie heeft dit ook gehad of is dat normaal…Ik ben er gelijk mee gestopt heb ze 2 dagen gebruikt… Ik vond het een beetje eng….  

ik hoor toch goeie dingen over die capsules…ik bedoel er zijn er een hele boel zwanger geworden

Hoop op jullie reactie

liefs mandy

#2838742 Quote

Hoi Mandy,

Ik gebruik ze ook, maar ik heb geen last van duizeligheid ofzo. Kan het niet ergens anders van zijn gekomen? Volgens mij is het plantaardig, toch? Misschien dat er een stof in zit waar je niet zo goed tegen kan.

Anders probeer je het toch nog twee dagen. Als je er dan weer duizelig van wordt, dan zou ik er maar mee stoppen.

Succes!

Groetjes, Tessje.

#2838743 Quote

Hoi Mandy,

Ik ben vanaf januari ook begonnen met het slikken van die tarwekiemcapsules, ik geloofde er ook niet echt in maar toen mijn cycles opeens van 36 dagen naar 31 ging wist ik dat het daardoor kwam. Maar nee ik heb verder geen last van die capsules helaas ook nog niet zwanger dus ik slik nog maar even door…

Maar het kan zowieso echt geen kwaad en kijk het gewoon nog even aan,wist je dat je er ook mooie sterke nagels van krijgt en het is ook goed voor je haar.. toch ook weer mooi mee genomen.

wanneer heb je je nod Ik 9 maart dus moet nog even,
    Groetjes Elvira

#2838770 Quote

ik gebruikook tarwekiemcapsules. al 43 dagen. ze hebben bij mij nog geen resultaat opgeleverd over dat het me cyclus zou verkorten.
    mijn cyclus is tussen de 45 en 50 dagen dus heb nog een week.
    het enigste waar ik last van heb gehad is anderhalve week gevoelige borsten en ze voelen nu  zwaar aan. allemaal vreemd want heb dat nooit gehad. misschien dat het door die capsules komt   weet het niet zeker. maar duizelig of zo   nee daar heb ik ook geen last van gehad.

poekkie  

#2838771 Quote

Hai allemaal

ik gebruik geen tarwekiemolie maar wel monnikspeper. Ik weet alleen niet meer precies wat het verschil is. Ik heb namelijk de laatste keer een cyclus gehad van ong 3 maanden. Ik hoop niet weer dat ik zo lang hoef te wachten. Mijn temp was gisteren gelukkig weer een beetje omhoog. Ik blijf hoop houden.

liefs wies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct