Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18620 Snik Snik Snik Een Zielige Stresskip

• Auteur

Die akelige rode duivels zijn er weeeeeer.

nanda1977

#2838725 Quote

He Nanda

Wat balen voor je!! NU maar 1 ding: op naar de volgende ronde. Ik hoop dat je heel snel goed nieuws te melden hebt.

Liefs Carina

#2838727 Quote

Hoi Nanda,balen he!!!
    Ik zit in het zelfde schuitje hoor,mijn gevoel was zo goed deze maand,maarrrrrrr……helaas ook in alle hevigheid vet   ongi geworden.We gaan weer proberen met frisse moed naar de volgende ronde te gaan.Het is wel moeilijk vind ik om positief te blijven en ja gaat toch twijfelen van "kan ik wel zwanger worden   en is alles wel goed bij mij en/of mijn mannetje.
    Mijn schoonzus is in april uitgerekend van de 2de al weer beide heel kort op elkaar,ik baal daar best van kan ik je eerlijk zeggen,hun wel en wij niet weetje zo'n gevoel.Maar ja onze tjd komt ook wel moeten we maar denken he dus kop   op!!!!!
    Groetjes Cat

#2838729 Quote

Hoi Nanda,balen he!!!
    Ik zit in het zelfde schuitje hoor,mijn gevoel was zo goed deze maand,maarrrrrrr……helaas ook in alle hevigheid vet   ongi geworden.We gaan weer proberen met frisse moed naar de volgende ronde te gaan.Het is wel moeilijk vind ik om positief te blijven en ja gaat toch twijfelen van "kan ik wel zwanger worden   en is alles wel goed bij mij en/of mijn mannetje.
    Mijn schoonzus is in april uitgerekend van de 2de al weer beide heel kort op elkaar,ik baal daar best van kan ik je eerlijk zeggen,"hun wel en wij niet" weetje zo'n gevoel.Maar ja onze tijd komt ook wel moeten we maar denken he dus kop   op!!!!!
    Groetjes Cat

#2838730 Quote

Hoi Nanda,balen he!!!
    Mijn schoonzus is in april uitgerekend van de 2de al weer beide heel kort op elkaar,ik baal daar best van kan ik je eerlijk zeggen,"hun wel en wij niet" weetje zo'n gevoel.Maar ja onze tijd komt ook wel moeten we maar denken he dus kop   op!!!!!
    Groetjes Cat

#2838731 Quote

Hoi Nanda,balen he!!!
    Groetjes Cat

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838732 Quote

sorry ging mis,forum doet weer flink irri GRRRRRRR!

#2838753 Quote

hoi nanda

wat balen weer ben ook weer ongesteld geworden en het word steeds moeilijker als je mensen van je eigen leeftijd alllemaal zwanger ziet rondlopen en dan kijken ze je zo aan van goh ben je nog niet zwanger nou ik wou dat ik het was maar hellaas wij moeten weer een ronde wachten om mischien trots te vertellen dat we zwanger zijn snik snik

ik ga voor je duimen de volgende ronde

liefs ineke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct