Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18625 Zucht

• Auteur

…..ik zit inmiddels op dag 42 en nog steeds niet ongesteld   Nog belangrijker: ook niet zwanger….ik moet gewoon wachten totdat ik ongesteld wordt. Zo had ik het me eigenlijk niet voorgesteld toen ik twee maanden geleden met de pil stopte….

Groetjes, een trieste Tess.

#2838735 Quote

Ja meid de pil heeft voordelen maar nadelen als je zwanger wilt worden.
    We moeten gewoon geduld hebben ik zit in ronde 2 en heb mijn nod dinsdag het is allemaal heel spannend.
    Groeten Barbara

#2838736 Quote

Ja meid de pil heeft voordelen maar nadelen als je zwanger wilt worden.
    We moeten gewoon geduld hebben ik zit in ronde 2 en heb mijn nod dinsdag het is allemaal heel spannend.
    Groeten Barbara

#2838741 Quote

Ja, idd. We kunnen niets anders doen dan wachten, wachten en nogmaals wachten.

Af en toe ben ik bang dat ik helemaal geen cyclus heb ofzo. Dat ik gewoon niet meer ongesteld word. Ik weet dat die kans klein is, maar ja, toch speelt het in mijn hoofd af en toe.

Maar ja, we gaan maar weer verder met wachten…..meer kan je toch niet doen.

Groetjes, Tessje.

#2838751 Quote

Hey Tessje,

Ik begrijp hélemaal hoe jij je voelt!!!
    Bij mij was het ook zo. Ik heb nu een cyclus van 44 dagen en van 50 dagen achter de rug. De eerste ronde had ik juist een korte cyclus. Je word er gek van!!!!

Geduld geduld geduld, maarja…… dat hebben we nou juist niet.
    We willen een baby en het liefst nu meteen!!!

Hier nog een mooie tekst van Marco B.

Als je geduldig bent, komt het vanzelf
    Als je genieten wilt, wil het dan niet te snel

Lfs Benthe

#2838817 Quote

Hey Benthe,

Ja, jij hebt ook zo'n lange cyclus, he?! Echt balen….maar ja, je doet er niets aan. Mooi nummer is dat van Marco Borsato en ik geloof ook dat het echt waar is. Nu mijn gevoel nog uitschakelen en gewoon afwachten…..

Slik jij eigenlijk tarwekiemolie? Misschien wordt je cyclus daar ook wat korter van….

Groetjes, Tessje.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct