Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18626 Carina

• Auteur

Haaai!!!

Nou, het forum werkt niet echt optimaal volgens mij. Ik kan mijn berichtje nu voor de tweede keer gaan typen.

Ik zag je berichtje onder de topic van de NOD lijst en dacht: hey wat lief dat je een reactie plaatst!!!

Hoe is het met jou?
    Met mij is alles oké. Ben inderdaad minder actief op het forum, dit komt omdat ik het nogal druk heb 's avonds.

Balen dat ik weer ongi was geworden. En een cyclus van 50 dagen!!! Dat is toch niet nomaal…… Ik vind het nu erg moeilijk om in te schatten wanneer mijn vruchtbaarste dagen zijn. Dus ben maandag begonnen met temperaturen, misschien dat dat helpt.
    Wel fijn dat ik nu maar 3 dagen ongi ben geweest, en dat was tijdens de pil wel anders (5 tot  6 dagen heftig).

En jij, flink aan het klussen (geweest)?? Ik hoop zó voor je dat ze de juiste richting op zwemmen en dat je gewoon zwanger raakt!!!! Ik duim voor je. Hou me op de hoogte.

Dit weekend begint carnaval en gaan we dus carnavalluh (ik woon dus in Brabant).
    Nu dus één voordeel: ik kan lekker aan 'n borrel en hoef geen smoesjes te verzinnen, gnif gnif…

Liefs Benthe

#2838738 Quote

Hoi Benthe,

Ik ken het (je laatste regels dan).
    Ik ben deze week ongesteld geworden. Maar net als jij woon ik ook in Brabant en kan nou inderdaad ook "gewoon" carnavallen, met bier.
    Ik had al helemaal een smoes bedacht dat ik ergens een ontsteking zou hebben en daar pijnstillers voor moest slikken en daardoor geen bier mocht drinken. Ja je moet toch wat verzinnen als je niet iedereen in de omgeving wilt laten weten hoe of wat   .
    Maar net als bij jou,   n.v.t.
    5 dagen carnavallen en dan zien we wel weer.
    Jij ook veel succes komende maand.
    Groetjes
    Jolanda

#2838821 Quote

He Benthe

Wat lief dat je een berichtje voor me plaatst! Wij zijn inderdaad heel druk aan het klussen ! Ik voel nu ook van alles en ik ga er vanuit dat dit dan ovulatieklachten zijn: steken onder in mijn buik, gevoelige borsten en niet echt misselijk, maar meer een soort brok in mijn keel en dat alles al een paar dagen. Oh ik hoop zo dat het dit keer raak is, want ik hou het echt niet meer vol.

Ja die lange cyclussen van jou, wat irri zeg. Daar kun je natuurlijk helemaal niet opbouwen. Ik heb geen ervaring met ovi testen, maar ik kan me voorstellen dat dit voor jou uitkomst kan bieden.

Het goede nieuws voor jou is in elk geval dat je kunt gaan carnavallen. Ben zelf van origine een groningse ( woon tegenwoordig in de provincie Utrecht), dus daar geen ervaring. maar klinkt altijd wel gezellig. Hoef je inderdaad geen smoesen te bedenken.

Heb jij dat ook dat je zelfs de smoesen waarom je niet drinkt al verzonnen hebt… zo stom maar goed.

Doei.
    Liefs Carina

#2838843 Quote

hoi benthe en carina,
    Ik drink heel af en toe nog wel een wijntje, want als ik mezelf alles ga ontzeggen wordt ik helemaal gek, ben al op 1 jan gestopt met roken, en het gaat erg goed, dat vond ik het belangrijkste, maar zo af en toe een wijntje vind ik toch wel erg lekker. Dus dat doe ik heel af en toe nog wel.
    Benthe heel veel plezier met carnaval, geniet er lekker van en feest maar wat extra voor mij.
    Carina hoop dat alles goed gaat met je.
    veel liefs sas

#2839008 Quote

Hallo meiden!!!

Weekend is weer voorbij. Carnaval was gezellig.Vandaag en morgen is het ook nog flink feest, maar of ik daar nog aan mee ga doen….pff….heb   gefeest voor 10 dagen!!

Heb wel wat rustig aan gedaan met drank. Wel zo nu en dan een sigaretje gerookt, maarja voor hetzelfde geld duurt het nog enkele maanden en kun je je dus alles ontzeggen. Maar roken,  daar ben ik eigenlijk vet op tegen als je bent gestopt met de pil. Maarja, af en toe ga ik tegen mijn principes in.

Carina; voor jou wordt het nu spannend dus!!! Ik zal voor je duimen en ik hoop dat je mag verhuizen naar het zwangerenforum!!! Toi toi.

Liefs Benthe

#2839051 Quote

HE Benthe,

Nou nou het echte carnaval hoor je toch alle dagen mee te doen, ha ha. Nou al s je het maar naar je zin gehad heb,.   Toch raar he dat je er toch met alles wat je doet rekening houdt met… wat als…

Met mij gaat het goed. Momenteel ben ik nog vrij rustig en kan ik er nog nuchter overr nadenken, maar goed ken mezelf inmiddels. Zodra de NOD er echt aan komt ben ik ineens niet zo redelijk meer.

Was jij nou ook begonnen met Tarwekiemcapsules? IK slik ze sinds deze cyclus, hopen dat het helpt dus. Hoe ga jij dat deze maand doen met klussen? maar gewoon zoveel mogelijk zeker. Want nu je niet weet wanneer je NOD is, weet je natuurlijk ook niet wanneer de beste klusdagen zijn. Zo irri.

Nou sterkte maar weer en ik hou je op de hoogte
    Liefs Carina

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2839108 Quote

Ik ben ook begonnen met tarwekiemoliecapsules, maar vergeet ze zo nu en dan…..
    Ik denk dat wij vanaf deze week maar om de dag gaan klussen. Pfff, moet zeggen dat ik daar ook wel tegenop zie hoor, 50 dagen lang!!!! Maar het is voor een goed doel hè….

Je zit nu in ronde 6 toch? Dat is alweer een half jaar…. Ik zit nu in ronde 4.
    Heb jij ooit iets over een maansteen gehoord???

x Benthe

#2839189 Quote

Poging zeshonderd, de site is echt af en toe zwaar irri.

Hoi Benthe,

Ik had dus net ook berichtje geschreven maar die is weer verdwenen. Maar goed heb je een leuke carnaval gehad??

Poeh, vijftig dagen eens in de twee weken klussen, dat lijkt me best zwaar. want hoe leuk, gezellig en lekker () het ook is, als het moet dan wordt het toch anders. Af en toe heb je gewoon geen zin toch?

Hoe denk jouw man/ vriend daarover? Mijn man heeft af en toe echt zoiets van: wil best vrijen maar niet omdat het moet. En eigenlijk kan ik hem geen ongelijk geven.
    Wat dat betreft is het misschien helemaal zo slecht nog niet dat je niet weet wanneer je klusdagen zijn, want op die manier is de druk misschien ook wat minder. Omstreeks de klusdagen ligt er bij ons zo'n druk op, dat het echt een verplicht nummertje is en dat is vind ik minder leuk dan als het gewoon spontaan is.

maar goed ik snap ookl wel dat je daar niet op zit te wachten, want zo wordt richten op moeilijker en dus het zwanger worden.

Ahg waarom is zwanger worden zo moeilijk…. waarom is er niet gewoon een pilletje dat als je dat slikt dat je zeker zwanger wordt../.

Zelf ben ik weer aan het afwachten, en ergens ben ik er volledig van overtuigd dat ik niet zwanger ben en aan de andere kant heb ik wel weer signalen. Maar ik wil er gewoon niet op hopen, kan het alleen maar tegen vallen.

Wat betreft de tarwekiemcapsules: ik slik ze minimaal 1 keer per dag, drie keer per dag soms, ligt eraan wanneer ik er aan denk. Eigenlijk ben ik helemaal geen slikker. Heel sporadisch een asprine, maar verder niets. Oh ja de pil tot kort geleden ( haha). En zeker omdat er op het flesje van de tarwekiemcapsulus niets staat vind ik het eigenlijk niets, misschien is het wel niet goed voor me. Maar goed het zijn maar vitaminen en bovendien voel ik er niets van, dus zal wel meevallen allemaal.

Sorry het is een redelijk zwamverhaal geworden. Fijne avond.

Liefs Carina

#2839190 Quote

oeps eens in de twee dagen klussen bedoel ik natuurlijk, in plaats van eens in de twee weken…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct