Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18631 Weeeer Niet

• Auteur

ik ben vanacht toch nog ongesteld geworden maar ben nu nog steeds misselijk was 2 dagen overtijd ga maar hard in huis aan het werk om het een beetje te vergeten en op naar de volgende ronde ga nu zo'n ovulatie test halen  
    liefs ineke

#2838779 Quote

Hee Ineke,

Wat erg voor je.

Ik had begrepen dat dit al ronde 25 is voor jou??? Hoe hou je het vol meid?! Ik zit pas in ronde 2 en word al helemaal gek van dat wachten. Ik zou maar gauw een pak ovulatietesten kopen en als dat ook niet helpt eens een bezoekje aan de huisarts brengen. Je weet tegenwoordig maar nooit, hoe spijtig dat ook is.

Ik wens je sterkte voor nu en veel succes voor de volgende ronde.

Hou moed!!

Liefs,

Tammy

#2838815 Quote

He Ineke

Wat balen zeg, ik kan me voorstellen dat je er goed van baalt. Ik hoop echt dat het binnenkort echt raak voor je zal zijn,.

Sterkte.

Carina

#2838820 Quote

Hoi Ineke,

Wat vreselijk balen voor je…je bent al zo lang bezig! Deze week zijn er veel zwanger geraakt (waaronder ikzelf), dus wie weet is het besmettelijk!
    Ik zend wat "zwangerschaps-dinges" mee met dit bericht! Wie weet helpt het…..

Succes!
    Liefs van patricia

#2838837 Quote

He ineke2,

ook bij jullie niet, bij ons ook niet.
    goed voor het huis en de auto, maar heel slecht voor ons.

nanda1977 nu ronde 20 in.

succes verder zie ander berichtje van me

#2838893 Quote

Hoi Ineke,

Ik kom je al een tijd tegen op dit forum, en als ik het nou voor iemand super zou vinden ben jij dat wel… wat word je geduld op de proef gesteld zeg. Probeer toch positief te blijven, jouw tijd komt nog wel… tenslotte is het percentage zo erg laag voor de dames waar het niet bij gaat lukken. Mijn schoonzusje is na 2 1/2 jaar zwanger geraakt en heeft nu 2 schatjes van kinderen. Ik blijf in ieder geval heel hard voor je duimen!

Liefs Suusje

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct