Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18632 Voor Yvet Vetje

• Auteur

Ha meisje, hoe gaat het met je?

Liefs S.

#2838800 Quote

Hoi,

Wat lief dat je naar me vraagt! Ja, het gaat goed met mij. Ik heb de uitslagen van de gyn binnen en die waren allemaal goed. Opluchting natuurlijk! Weer wat vertrouwen in de hele situatie. Natuurlijk deze maand weer aan de klus. Hopelijk is het raak he? Mocht het nu niet zo zijn, dan krijg ik volgende cyclus (voor de eisprong) een baarmoederfoto, om te kijken of de eileiders niet verstopt zijn. Hopelijk is dat niet nodig, want pijnvrij is het onderzoek  niet. Wil het echter wel laten doen, opdat ik dan zeker weet dat er niets aan de hand is.
    Afijn, de druk is nu al een stuk minder door de positieve uitslagen. Het vertrouwen is weer helemaal terug!

Met jou alles goed? Misselijk? Wanneer ben je uitgerekend? Nog lang niet natuurlijkmaar wil het wel ff weten….

Nou, hopelijk zie ik je binnenkort op het zwangerenforum!!!
    Succes en genieten he?

XXX Yvet

#2838824 Quote

Ha Yvet, wat fijn dat de eerste berichten in ieder geval goed zijn. En heb je wel eens ovulatietesters gebruikt om je eisprong te testen? Verstopte eileiders klinkt heel naar dus laten we maar hopen dat je gewoon eisprong hebt. En over een paar weken lekker zwanger bent.
    Bij mij gaat het heel goed. Niet misselijk en geen vervelende klachten. Soms zou ik gewoon vergeten dat ik zwanger ben. Niet voor lang hoor want het blijft erg onwerkelijk en bijzonder dus mijn gedachten gaan vaak die kant op.
    Lekker ontspannen klussen en tot snel!

Liefs S.

O ja, ben 23 oktober uitgerekend, nog laaaaaang niet…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct