Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18635 Ik Ben Ook Zwange

• Auteur

Nou idd een vruchtbare maand !!! Na twee weken in spanning te hebben gezeten is het toch echt waar……BEN ZWANGER!!!!!

Mijn dag kan niet meer stuk vandaag!!!

Alhoewel het wel raar is gistermiddag me omaatje gecremeerd en nu ben ik zwanger

Maar toch ook wel weer mooi!!!

#2838768 Quote

he hallo,
    tjonge wat raken er een hoop mensen zwanger zeg volgens mij is er echt een baby boom.
    Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger nog 2 weekjes en dan kan ik een echo laten maken ik kan niet wachten.
    Van harte gefeliciteerd en geniet er van. ik hoop dat je een makkelijke en voorspoedig zwangerschap heb.
    Groetjes Mama van 2 kids en de derde op komst

#2838773 Quote

Gefeliciteerd!!!

#2838775 Quote

Proficiat met je zwangerschap!

Raar idd, dat nieuw leven en de dood zo dicht bij elkaar liggen. Wel jammer dat je oma nu niet heeft geweten dat je zwanger bent. Maar wie weet ziet ze je ergens van bovenaf…

Geniet in ieder geval lekker van de tijd die komen gaat! Besmet je ons ook nog even met het zwangerschapsvirus??

Groetjes,

Tammy

#2838776 Quote
    quote: mandy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2006 12:21:38'));

heeyy

gefeliciteerd hoor met je zwangerschap geniet er maar van….
    En ja het leven kan raar lopen he ..de ene gaat en de andere komt..that's life

en hopen dat er nog velen mogen volgen(ook ik hoop ik)

groetjes mandy

Ik hoop toch wel dat je daar alleen het  gedeelte  'de andere komt' mee bedoeld???   

T

#2838783 Quote

GEFELICITEERD   MA T JE   ZWANGERSCHAP!!!!

geniet er   maa r lekker   van!!

ik   heb   net   getest..en Yes   een   plus!!
    maar   wel   heeel   lichtjes…

liefs   maagd

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838792 Quote

echt super voor jullie geniet ervan groetjes wendy

#2838814 Quote

En nog een!!!

Gefeliciteerd, ook voor jou een hele fijne tijd gewenst en geniet er maar goed van.

Super voor je.

Carina

#2838833 Quote

Hallo,

van harte gefeliciteerd ga er maar lekker van genieten!!
    Liefs elvira

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct