Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18636 Hoe Doen Jullie Dat Met Je Werk

• Auteur

Hoi Girls,

Allereerst gefeliciteerd aan alle zwangeren!
    Ik heb mij vandaag laten verleiden tot een zwagerschapstest doen maar veels te vroeg……en off course negatief…. Het is zo vreemd, je hebt een idee in je kop je wil gewoon zwanger worden , doet er alles aan en gaat er stiekem van uit dat dat ook 123 gebeurd. Anyway als het dan eindelijk zover is en ik hoop binnenkort dan wil 3 dagen gaan werken. Nu heb ik net al gesoliciteerd voor een leuke job dichtbij huis voor 3 dagen en heb een goede kans dat ik het gaat worden als ik wil maar vinden jullie dat raar dat ik eerst mijn job regel en dan hopen dat het kindje snel komt?
    Zijn de meest van jullie partimers of fulltimers?

groetjes Irene.

#2838772 Quote

Hoi,

Ik werk nu nog full time, maar als ik zwanger ben (hopelijk heel snel) dan wil ik graag 3 dagen gaan werken. Ik denk niet dat dat een probleem wordt omdat er bij mij heel veel parttimers werken dus…..
    Lijkt mij wel moeilijk om zoiets te vertellen.
    Maar ik kan pas volgend weekend testen, want dan is mijn NOD
    Of kan het ook eerder?

#2838780 Quote

Hoi!

Mijn man en ik werken allebei 4 dagen en dan gaat mijn zoontje 3 dagen naar de opvang. Maar ik vind 4 dagen toch wel veel, ik kom aan niks meer toe. Ik ben dus ook bezig met een baan voor 3 dagen en tegelijkertijd zijn wij ook bezig met de tweede (pas 1e ronde, maar goed).

De vraag is vaak niet of wij het gek vinden dat je eerst je job regelt en dan snel een kindje wilt, maar of je nieuwe baas er wel zo content mee is. Ik begrijp je helemaal hoor! Ik laat me ook niet door een baas weerhouden om voor de tweede te gaan. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat ze dan misschien na een jaar je contract niet verlengen ofzo als je zwanger blijkt te zijn. Er zijn werkgevers die zo eikelig zijn. Ik zou dus wel proberen om een onbepaalde tijd contract te ritselen als ik jou was.

Succes ermee!

Groetjes
    Sylvia

#2838791 Quote

hai hai ,
    Ik dacht ook alles goed geregeld te hebben en heb een full time baan en mijn vriend ook.vandaag hoor ik inneens dat bijna zeker is dat me contract niet word verlengt wegens loon kosten besparing.hij loopt af rond 23 maart er is nog niks gezegt maar blikken spraken boekdelen.Nu Ik al een aantal maanden bezig ben om zwanger te raken had ik me helemaal voorgenomen om 3 dagen te gaan werken als mijn contract werd verlengt. ik zou dan   vast werken daar en kunnen ze  me niks meer maken.maar ja het is niet anders hoewel ik wel goed kwaad bent ze laten er wel 2 werken die altijd wat hebben dan ziek dan weer rugpijn ,enzo en zonder opleiding.Ik met opleiding nooit ziek allen nog geen vast contract word eruit gedonderd [waarschijnlijk ]echt dom maar ja aan mij hebben ze verder geen kosten dan he.Ik wil ook graag weer werken hierna maar ja ze zien je aan komen van hai ik ben wendy ik kom solliciteren en o ja ik ben zwanger [als het een keertje lukt]denk niet dat het de kans vergroot dat ze me aannemen.ben een beetje[heel]erg depri ik heb het net op me werk gehoord dus sorry voor me gezeur zo help ik je ook niet echt .ik weet echt niet wat ik moet .ik wil apsoluut niet beginnen met de pil maar gewoon zwanger worden en daar blijven werken had het net zo naar me zin.echt k..!!!!!!!!groetjes wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct