Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18637 Ik Baal Van Mijn Ha

• Auteur

Hallo veel kennen mijn denk ik niet maar ik ben een hele tijd hier niet meer geweest
    Ik ben nu een jaar bezig om zwanger te raken en ben nu 2 x bij de ha geweest en ze stuurt mijn naar huis van wacht nog maar eens 2 maanden je bent nog zo jong wordt er haast 26 maar oke vind het niet echt jong maar ja. Maar wie is zij om te beslissen hoe oud ik moet zijn voor kinderen.
    Ik ben zo boos en dat temp wordt ik ook gek van Ik wil nu doorverwezen worden.

Sorry dat ik zo boos ben maar ik moet het even kwijt.

Groetjes Lily

#2838787 Quote

he lily,
    ja dat kan ik me voorstellen, ik zou ook boos zijn. Ik ben nu in de 2e ronde en ben ook bijna 26 als het bij mij zo lang zou duren zou ik ook naar de ha gaan en zou ik ook willen dat ik werd doorverwezen hoor!
    En als jij dat perze wil mogen ze het jou niet weigeren hoor!!!!!! dus ik zou als ik jou was gewoon nog een keer gaan en zeggen dat je er zo mee zit enzo en dat je wil dat ze verder gaan kijken of er niks mis is of waarom het zolang duurt.
    Succes liefs sas

#2838795 Quote

Hoi Lily,

Ik ben nu 24 jaar  en ik ben wel doorverwezen door mijn huisarts. Wij waren bijna een jaar bezig en ik had erg sterkte twijfels over mijn vruchtbaarheid, omdat ik in mijn temp curve geen stijging zag (dus geen ovulatie zag). Hierop zijn we naar de huisarts gegaan en teruggestuurd naar huis om nog maar een maandje extra te tempen. Dat heb ik gedaan en weer teruggekeerd omdat ik opnieuw zo'n maand had. Hij wilde ons eigenlijk in eerste instantie weer naar huis sturen, maar ik  wilde duidelijkheid.

Wie bood mij garantie dat ik überhaupt wel een eisprong had? Het is mijn lichaam, ik betaal jaren de verzekering ervoor en de huisarts zelf kon me geen duidelijkheid bieden. Toen ben ik dus doorverwezen.

Het enige advies dat ik je mee kan geven is om standvastig te zijn en krijg je het echt niet voor elkaar, dan kun je jezelf misschien wel afvragen in hoeverre je huisarts je kan begrijpen en misschien ook wel jezelf afvragen of je niet uit moet kijken naar een andere. De richtlijn die er ligt bij de huisartsen is een jaar. Dat ben je voorbij en juist nu je jong bent, is dat eigenlijk positief voor je vruchtbaarheid. Ik zou het dus opnieuw in overweging nemen om hiermee akkoord te gaan en eventueel een andere huisarts te nemen, je huisarts beslist absoluut niet of je wel of geen geschikte leeftijd hebt!

Liefs,

Sil

#2838812 Quote

He hoi,

Wat belachelijk! als je toch al zo lang bezig bent dat moet je toch gewoon doorgestuurd kunnen worden. Als je nu direct na een maand bij hem zou zitten zou ik het kunnen begrijpen, maar dit is echt belachelijk. En wat betreft leeftijd: weet hij dan niet dat het beter is om op jongere leeftijd kinderen te krijgen, de risico's worden alleen maar groten als je ouder wordt. Dit slaat echt nergens op. Kun je niet proberen een second opinion te krijgen. Ik geloof dat ik een andere HA zou bellen en het verhaal uit zou leggen, wellicht dat die je wel door kan sturen dan.

Sterkte
    Carina

#2838900 Quote

Bedankt voor jullie reactie's
    Ik denk er het zelfde over. ik wacht het nog even 2 maanden af en dan sta ik er op om door verwezen te worden.Maar ik hoop dat het toch nog wil lukken om zwanger te raken binnen deze 2 maanden.

Groetjes lily

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct