Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18639 Lang Verhaal

• Auteur

hai allemaal
    allereerst de zwangere alemaal gefeliciteerd, en de rest hoop dat het voor jullie ook gauw raak is.
    ik ben al een tijdje wat minder actief op de site. maar kijk en lees wel mee af en toe.
    vanaf sept 05 zijn mijn mannetje en ik bezig met zanger worden. maar er zijn een boel dingen gebeurd. het bedrijf waar ik werkde is faiiliet. mijn gezondheid was even wat minder en is nu nog niet helemaal zoals t hoord. vandaar dat ik weer even wat afstand houd, van t forum. maar als er nieuws is laat ik jullie het zeker weten.
    kus lau

#2838808 Quote

Hoi hoi.

Wat vervelend van je werksituatie.
    Maar ook van je gezondheid, ik weet wat het is!!!
    Op het moment kamp ik er ook mee, heb zelf 8 wkn thuis gezeten incl. de kerstvakantie (werk nl in het onderwijs). Na de carnavalsvakantie ga ik voor hele dagen beginnen.
    Doe rustig aan en denk aan jezelf!!! Dat is heel belangrijk. Ben nu ook bezig om zwanger te worden, 1e x pas.
    Heel veel succes en laat op zijn tijd (als je er behoefte aan hebt) wat van je horen.

Liefs blondje24

#2838822 Quote

Hoi Lau!
    Sterkte in deze zware tijd voor je.
    Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct